Performancing Metrics

هشدار مجدد ایران نسبت به اقدامات بی ثبات‌ساز و تفرقه افکنانه سعودی‌ها در منطقه | اتاق خبر
کد خبر: 402277
تاریخ انتشار: 26 آبان 1396 - 17:13
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر نسبت به لفاظی‌ها و تکرار ادعاهای بی اساس و پیگیری مشی بی ثبات ساز و تفرقه‌افکنانه سعودی‌ها در منطقه هشدار داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی در واکنش به سخنان و ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان با یادآوری نتایج به شدت مخرّب اقدامات سعودی‌ها در منطقه، خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه طی چند سال اخیر، جز نقض حقوق بشر، تفرقه افکنی میان کشورهای عربی و اسلامی، تکرار و انتشار ادعاهای بی پایه و اساس، محاصره اقتصادی همسایگان، تهدید دیگر کشور ها به کشاندن جنگ به داخل خاک آنها، فتنه افکنی میان اقلیت ها و قومیت‌ها، اعمال فشار بر مقامات سیاسی دیگر کشورها برای استعفا و پایمال کردن کرامت آنها، مداخله در امور دیگران به منظور بی ثبات سازی و تلاش برای بر هم زدن توافقات بین المللی، اقدام مثبتی از دولت عربستان سعودی ندیده اند.

این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد: چنین سیاست هایی، هشداری جدی برای تمام منطقه و جهان است که هر چه سریع تر باید متوقف شود. ژست ها و فرافکنی های وزیر خارجه سعودی هم بی تردید از بار مسئولیت آن کشور در بر هم زدن ثبات و امنیت منطقه نخواهد کاست.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید