Performancing Metrics

شهربازی‌ها زیر ذره‌بین می‌روند | اتاق خبر
کد خبر: 403292
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 17:49
/لایحه بودجه ۹۷/
بودجه سازمان ملی استاندارد در سال ۱۳۹۷ بر اساس لایحه بودجه با کاهش ۱.۲ درصدی روبرو شده است اما قرار است بودجه بیشتری برای نظارت بیشتر بر تجهیزات شهربازی، زمین بازی و صنایع انرژی‌بر در نظر گرفته شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس لایحه بودجه ۱۳۹۷ که امروز توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، میزان بودجه سال آتی سازمان ملی استاندارد ایران معادل ۱۷۳ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان برآورد شده است.

میزان عملکرد سال ۱۳۹۵ سازمان ملی استاندارد معادل ۱۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که رقم مصوب بودجه سال ۱۳۹۶ این سازمان معادل ۱۷۵ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان تعیین شد.

بر اساس محاسبات صورت گرفته میزان بودجه سازمان ملی استاندارد در سال آینده نسبت به امسال با کاهش حدود ۱.۲ درصدی روبرو شده است.

علاوه بر این باید خاطرنشان کرد که بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ اعتباری معادل ۹۶ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان جهت بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و بازرسی از تجهیزات شهر بازی، زمین بازی و صنایع انرژی‌بر در نظر گرفته شده که در اعتبارات هزینه‌ای سال آتی مدنظر قرار خواهد گرفت که نسبت به این میزان در سال جاری بیشتر است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید