Performancing Metrics

بمباران شدید رژیم صهیونیستی علیه مواضع مقاومت در غزه | اتاق خبر
کد خبر: 403451
تاریخ انتشار: 23 آذر 1396 - 09:12
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ بار مواضع مقاومت در شمال و جنوب غره را بمباران کردند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در بیانیه صادره از سوی ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که جنگنده‌های این رژیم پایگاه‌های نظامی وابسته به جنبش حماس را طی شب گذشته در مناطق شمال و جنوب نوار غزه از جمله دیر البلح و رفح در مرکز را بمباران کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است که از این پایگاه‌های نظامی برای آموزش نیروهای وابسته به حماس و به عنوان انبارهای تسلیحاتی استفاده می‌شد.

عکس مربوط به حمله قبلی اسرائیل به غزه است

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی مواضع نیروهای مقاومت و نیروهای پلیس را در نوار غزه هدف قرار دادند.

این شبکه همچنین افزود، پایگاه بدر وابسته به نیروهای مقاومت و یک پایگاه وابسته به نیروهای پلیس دریایی در غرب اردوگاه الشاطی در شمال غرب نوار غزه نیز مورد هدف جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت.

رسانه‌ها گزارش دادند، هلی‌کوپترهای آپاچی اسرائیل چندین موشک را به سمت اطراف برج مخابرات در شمال غزه شلیک کردند که موجب آتش‌سوزی در این منطقه شد.

یک مقام امنیتی فلسطینی گفت: جنگنده‌های اسرائیل سه حمله را هم به مواضع نظامی وابسته به حماس در مناطق مختلف غزه داشتند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که این حملات شدیدترین حملات در نوع خود از زمان عملیات سال ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها به شمار می‌آید.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، حملات پی در پی جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی در غرب دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

پیشتر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن بود که سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین ۲ فروند موشک شلیک شده از سوی نوار غزه به سمت اراضی اشغالی را رهگیری کرد.

همچنین به دنبال حمله صبح چهارشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به موضع وابسته به گردان‌های قسام در نوار غزه دست‌کم سه فلسطینی مجروح شدند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید