Performancing Metrics

افزایش عمق بازار سهام با عرضه های اولیه | اتاق خبر
کد خبر: 403622
تاریخ انتشار: 26 آذر 1396 - 19:23
مدیرعامل بورس تهران مطرح کرد:
مدیرعامل بورس تهران گفت: عرضه اولیه سهام از برنامه های متداول و پیوسته بورس تهران است و پاسخ مناسبی به تقاضای موجود در بازار خواهد بود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حسن قالیباف اصل گفت: ناشرانی که مقدمات عرضه آنها آماده باشد باید اقدامات تکمیلی را انجام دهند تا با نهایی سازی اقدامات، سهام آنها در بورس عرضه اولیه شود.

وی به برخی از شرکت هایی که باید اقدامات تکمیلی انجام دهند، اشاره کرد و گفت: نماد معاملاتی «آسیاتک» اگر چه درج شده، اما ناشر آن باید در امیدنامه خود یکسری موارد را فراهم کند که پس از آن آماده عرضه خواهد بود.

سخنگوی بورس در ادامه افزود: آمادگی لازم برای عرضه اولیه سهام «تامین سرمایه امید» از طریق بورس مهیا شده است و سهامدار عمده هر زمان آماده باشد، می‌تواند در بورس عرضه اولیه را انجام دهد.

قالیباف اصل عرضه های اولیه را باعث گسترش عمق بازار دانست و گفت: عرضه اولیه بهترین پاسخ در بازار رونق است. عرضه های جدید علاوه بر جذب سرمایه گذار و منابع جدید به بازار، پاسخ مناسبی به تقاضای موجود در بازار است و این فرصت برای ناشر یا سهامدار وجود دارد، تا ضمن تأمین مالی بتواند سهام خود را در بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید