Performancing Metrics

دستگاه‎‌های دولتی از ارایه پیشنهاد برای تغییر در بودجه۹۷ منع شدند | اتاق خبر
کد خبر: 403759
تاریخ انتشار: 29 آذر 1396 - 19:49
با ابلاغ جهانگیری؛
جهانگیری با ابلاغ بخشنامه ای،دستگاههای دولتی را مکلف کرد از ارایه هرگونه پیشنهادی به مجلس برای تغییر در مفاد وتبصره‌های لایحه بودجه سال۹۷ خودداری کنند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ بخشنامه‌ای به کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی اعلام کرد: در اجرای ماده ۳۲ آئین‌نامه داخلی هیأت دولت و به منظور حفظ انسجام و هماهنگی در مراحل تصویب لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در مجلس شورای اسلامی، کلیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی موظفند از لایحه یاد شده دفاع نموده و هیچ‌ یک از مقامات و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مجاز به طرح پیشنهاد تغییر در تبصره‌ها، بندها و جداول و یا موافقت با پیشنهادهای مغایر با مفاد لایحه مذکور در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی نمی‌باشند.

در این راستا مطابق ماده ۳۷ آئین‌نامه مذکور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان نماینده دولت، نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم جهت دفاع از مفاد لایحه یاد شده در جلسات کمیسیون‌ها و جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اقدام می‌کند.

سازمان برنامه و بودجه کشور هر گونه تخلف از مفاد این بخشنامه را با هماهنگی معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور به معاون اول رئیس‌جمهور اعلام می‌کند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید