Performancing Metrics

واکنش اتاق بازرگانی نسبت به ممنوعیت بانک‌ها از مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری | اتاق خبر
کد خبر: 404438
تاریخ انتشار: 15 دی 1396 - 11:07
رئیس اتاق بازرگانی ایران در واکنش به ممنوعیت بانک‌ها از مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: خروج بانک‌ها از بنگاه داری یکی از خواسته‌های بخش خصوصی بود که محقق شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامحسین شافعی شب گذشته در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مشهد اظهار کرد: مدیریت صندوق های سرمایه گذاری از سوی بانک های کشور کاملا ممنوع شده و این یکی از مواردی بود که بخش خصوصی آن را دنبال می کرد تا بانک ها از بنگاه داری خارج شوند لذا این تصمیم موجب خوشحالی ماست. 

وی ادامه داد: موسسه پژوهش اقتصاد کشاورزی اعلام کرده سهم صادرات کشاورزی از کل صادرات کشور به 13 درصد رسیده و 250 هزار هکتار زمین در کشور زیر کشت می رود. نکته قابل توجه این است که ایران 9 میلیون و 600 هزار هکتار اراضی آبی دارد و میزان صادرات محصولات کشاورزی آن 6.4 میلیارد دلار است. ترکیه که پنج میلیون و 215 هزار هکتار اراضی آبی دارد صادرات محصولات کشاورزی اش 16.6 میلیارد دلار است و مالزی با 380 هزار هکتار اراضی آبی 25.5 میلیارد دلار محصولات کشاورزی صادر می‌کند.

شافعی بهمچنین یادآور شد که باید تبریک بزرگی به گمرک ایران و استان گفت، چون دو مقام شایسته در مبارزه با قاچاق آورده است و گمرک نخست دنیا شناخته شده است. همچنین ما در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر بعد از ژاپن جای دوم را کسب کرده ایم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید