Performancing Metrics

میانگین قیمت نفت در سال ۲۰۱۸ میلادی | اتاق خبر
کد خبر: 405081
تاریخ انتشار: 27 دی 1396 - 20:05
گلمن‌ساچ پیش‌بینی کرد:
گلمن‌ساچ آمریکا پیش‌بینی خود برای میانگین قیمت نفت در سال جاری میلادی را، به ۶۲ دلار در هر بشکه افزایش داد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، بانک گلمن ساچ آمریکا اعلام کرد: بهای نفت خام به دلیل افزایش تقاضا و پایبندی بالای اعضای اوپک به توافق کاهش تولید در ماه های آینده، فراتر از پیش بینی از قبل انجام گرفته این بانک، خواهد بود.

در همین حال گلمن ساچ اعلام کرد برآورد می شود که میانگین قیمت نفت برنت در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۲ دلار در هر بشکه بوده و این رقم برای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا به ازای هر بشکه ۵۷.۵ دلار باشد.

البته قیمت نفت برنت چند روز پیش، به مرز ۷۰ دلار در هر بشکه رسید که از سال ۲۰۱۴ میلادی یعنی همزمان با سقوط آزاد بهای آن، تجربه نشده بود.

همچنین قیمت نفت به دلیل تلاش اوپک و روسیه برای کاهش تولید از ژانویه سال گذشته میلادی به بعد، افزایش پیدا کرده است و ترکیب این موضوع با بهبود تقاضای نفت منجر به رشد ۱۵ درصدی طلای سیاه از اوایل دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد شده است.

گلمن ساچ اعلام کرد که در سطح فعلی قیمت نفت، منحنی رشد به خوبی میل صعودی را نشان می دهد که می تواند منجر به افزایش تدریجی در اکتشاف بیشتر تولیدکنندگان شود.

این بانک آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود پوشش ریسک در سال ۲۰۱۸ میلادی نسبتا بیشتر بوده و تمایل کشورهای تولید کننده نفت برای پوشش ریسک افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید