Performancing Metrics

تنها نهادی که استارتاپ‌ها را به رسمیت شناخته، بانک مرکزی است | اتاق خبر
کد خبر: 405325
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1396 - 18:37
پاسخ معاون سیف به انتقادات؛
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در پاسخ به انتقاداتی که درباره عدم حمایت این بانک از استارتاپ ها مطرح می شود، گفت: تنها جایی که استارتاپ ها را به رسمت شناخته، بانک مرکزی است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، ناصر حکیمی در پنل تخصصی همایش بانکداری الکترونیک در خصوص انتقادات مطرح شده به بانک مرکزی در حوزه استارتاپ ها گفت: تنها جایی که استارتاپ ها را به رسمیت شناخته بانک مرکزی است. ابن در حالی است که باید شفافیت در حوزه پرداختهای مالی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ جلسه با استارت آپ ها برای رفع دغدغه های آنها برگزار شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این جلسات و دریافت نظرات آنها، نتایج سیاست های بدست آمده را بر روی سایت نیز گذاشتیم تا اگر مشکلات دیگری از سوی استارت آپ ها وجود دارد که به آن پرداخته نشده نیز از طریق کامنت ها دریافت شود.

وی ادامه داد: در نتیجه الگوی نسبتا جدید و خوبی به دست آمد که در آن مشکلات ذی نفعان نیز دیده شود. بنابراین در فرایند مقررات‌گذاری که در سیاست بانک مرکزی در خصوص فناوری‌های مالی انجام شد نتیجه و جواب خوبی به دست آمد زیرا این موضوع یک پدیده مدرن بوده و با مسایل سنتی و جا افتاده گذشته فرق می کرد.

حکیمی گفت: استارت آپ ها بیان می کنند که بانک مرکزی از ما حمایت نمی کند ولی باید بگوییم تمام تلاش خود را برای حل دغدغه های آنها انجام داده‌ایم و تا جایی که امکان داشته باشد خود را تطبیق داده‌ایم، زیرا می‌دانیم فناوری و تکنولوژی در حال حرکت بوده و منتظر رگولاتور نمی‌ماند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید