Performancing Metrics

مقدمات تأسیس مدارس تعاونی فراهم شد | اتاق خبر
کد خبر: 406645
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1396 - 14:48
معاون وزیر تعاون خبر داد؛
معاون وزیر تعاون، از فراهم شدن مقدمات تأسیس مدارس تعاونی خبر داد و گفت: فعالیت تعاونی‌های آموزشی در مناطق محروم نیز می‌تواند به توسعه فعالیت‌های آموزشی در این مناطق کمک کند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید حمید کلانتری صبح امروز در همایش «مدرسه تعاونی؛ توسعه اشتغال پایدار» با تأکید بر اینکه فعالیت‌های اقتصادی در قالب تعاونی‌ها، روحیه کارهای جمعی و گروهی را تقویت می‌کند، گفت: افراد در جامعه باید دارای ویژگی کار جمعی و روحیه اجتماعی باشند که در این شرایط قطعاً می‌توان از ظرفیت‌های جامعه در بخش‌های مختلف از جمله فعالیت‌های اقتصادی بیش از پیش بهره برد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر فعالیت تعاونی‌ها منطبق بر اندیشه‌ی خِیر و نیک‌اندیشی با بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضا سوق داده شود، قطعاً شاهد توفیقات زیادی در زمینه فعالیت‌های تعاونی‌ها خواهیم بود.

کلانتری با اشاره به برنامه‌ریزی برای تشکیل مدرسه‌های تعاونی‌ها، به تفاوت مراکز آموزشی دولتی و تعاونی‌ها اشاره کرد و افزود: در مدارس تعاونی، همه اعضا در فعالیت‌ها مشترک هستند، به طوری که این اشتراک در قالب تمام کارکنان پرسنل آموزشی از جمله معلمان و مدیران قابل مشاهده است و تمام کارکنان به عنوان مدرسه تعاونی در پی افزایش بهره وری آموزشی هستند.

وی استفاده از ظرفیت های دانش‌آموزان در برنامه‌ها، همایش‌ها و فعالیت های آموزشی را یکی از ویژگی های مدارس تعاونی عنوان کرد و گفت: تمام اعضای مدارس تعاونی، مسئول فعالیت های خود خواهند بود و اگر مدارس تعاونی ها در قالب سایر مدارس کشور به شکل هدفمند توسعه یابند، قطعاً بهره وری آموزشی در این مدارس دقیق و نظام‌مند خواهند بود.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف از ایجاد مدارس تعاونی، افزایش روحیه کار گروهی و اجتماعی است که در نهایت منتج به یک حرکت اجتماعی متناسب با نیازهای روز آموزشی می‌شود؛ ضمن اینکه می‌توان امیدوار بود با توسعه مدارس تعاونی، تعاونی‌های آموزشی در مناطق محروم ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید