Performancing Metrics

نگران بازار تخم‌مرغ نباشید | اتاق خبر
کد خبر: 406647
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1396 - 15:35
سازمان دامپزشکی:
سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور از واردات ۴۵ هزار تن تخم‌مرغ از کشور ترکیه خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای واردات این محصول وجود ندارد و مردم نگران بازار این محصول نباشند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مسعود محمدیان اظهار کرد: در پی آزاد شدن واردات تخم‌مرغ ناشی از کمبود این محصول به دلیل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، مجوز بهداشتی سازمان دامپزشکی ملاک عمل برای واردات این محصول است و متقاضیان نیازی به دریافت مجوزهای دیگر ندارند.

وی ادامه داد: فقط برای واردات تخم‌مرغ از کشور ترکیه مجوز صادر شده است و اخیرا نیز به گرجستان هم مجوز داده‌ایم که البته هنوز محموله‌ای از این کشور وارد نشده است.

سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور با بیان این‌که تاجران و متقاضیان می‌توانند با گذراندن مراحل بهداشتی و قرنطینه‌ای لازم از هر کشوری که می‌خواهند تخم‌مرغ وارد کنند، گفت: از روزی که مجوز واردات تخم‌مرغ صادر شد حدود ۴۵ هزار تن مجوز بهداشتی و قرنطینه‌ای برای واردات این محصول پروتئینی از سوی سازمان دامپزشکی صادر شده است و هیچ محدودیتی برای واردات تخم‌مرغ نداریم.

محمدیان اظهار کرد: متقاضیان واردات تخم‌مرغ می‌توانند بدون محدودیت و تنها با اخذ مجوز از سوی سازمان دامپزشکی نسبت به واردات تخم‌مرغ اقدام کنند و تمهیدات لازم برای تامین و تنظیم بازار شب عید اندیشیده شده است و مردم نگران بازار تخم‌مرغ نباشند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید