Performancing Metrics

شاخص بورس بیش از ۲۰هزار واحد رشد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 406827
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1396 - 17:03
طی ۲۲۳ روز معاملاتی؛
شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۳ روز معاملاتی ۲۰ هزار و ۹۲۷ واحد رشد داشته است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۳ روز معاملاتی تعداد ۲۱۸ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۵۵ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال در ۱۴ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۵۹ دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۹میلیارد و ۸۴۲میلیون سهم به ارزش ۲۸۴هزار و ۵۲میلیارد ریال در ۵میلیون و ۸۴۸هزار و ۷۷۶نوبت در بازار اول؛ ۷۶میلیارد و ۷۸۲میلیون سهم به ارزش ۱۸۳هزار و ۱۰۲میلیارد ریال در ۸میلیون و ۱۹۴هزار و ۹۰نوبت در بازار دوم؛ ۷۱میلیون سهم به ارزش ۷۱هزار و ۴۶۰میلیارد ریال در ۲۰هزار و ۷۴۶نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰میلیارد و ۳۶۸میلیون سهم به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال در ۲۱۰۶نوبت در بازار مشتقه و ۱۵۶۶میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۶هزار و ۲۰۳میلیارد ریال در ۷۸هزار و ۴۴۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۰هزار و ۹۲۷واحد افزایش معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۸هزار و ۱۵۷واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵هزار و ۳۳۱واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۲هزار و ۳۰۴واحد افزایش مواجه شده اند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید