Performancing Metrics

برنامه دولت برای ترمیم حقوق بازنشستگان | اتاق خبر
کد خبر: 406829
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1396 - 17:34
نوبخت عنوان کرد؛
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی پیرامون ترمیم حقوق بازنشستگان در سال آینده ارائه کرد و اراده دولت را تقویت حقوق این افراد اعلام کرد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت گفت: برای ترمیم حقوق و در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ به تامین حداقل ۳۴۰۰ میلیارد تومان منابع نیازمند هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در مجموع با احتساب پیشنهاد دولت، ۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده که بیانگر کمبود ۱۴۰۰ میلیارد تومانی منابع برای همسان سازی در سال آینده است.

نوبخت تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با مجلس صورت گرفت، مجوزی ارائه شد تا سازمان برنامه و بودجه بتواند از سرجمع بودجه و احیانا اموال تملیکی منابع کافی برای ترمیم حقوق بازنشستگان را در سال آینده تامین کند.

سخنگوی دولت یادآور شد: دولت تلاش می کند تا به همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ توجه شود و در این راستا از ابتدای سال با لحاظ تحقق کامل درآمد ۳۴۰۰ میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید