Performancing Metrics

در صادرات دام به روسیه مشکل داریم | اتاق خبر
کد خبر: 406919
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396 - 16:31
عسگر اولادی اعلام کرد
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه از افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه نسبت به سال گذشته خبر داد و همچنین اظهار کرد که در زمینه صادرات دام به روسیه با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسدالله عسگراولادی درباره آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: در حال حاضر سطح مبادلات تجاری ایران و روسیه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار است که از این عدد، ۵۰۰ میلیون دلار صادرات ایران به روسیه است و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار هم واردات ایران از این کشور است.

وی ادامه داد: یعنی‌ اکنون وضعیت تراز تجاری با روسیه به ضرر ایران است و واردات ما بیشتر از صادرات مان به این کشور است و اما با این حال سعی می‌کنیم که صادرات مان را به روسیه افزایش دهیم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با مقایسه وضعیت مبادلات تجاری ایران و روسیه با سال گذشته گفت:‌ حجم مبادلات تجاری‌مان با روسیه نسبت به سال قبل ۵ تا ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

عسگراولادی اضافه کرد: از سوی دیگر لبنیات هم به تجارت‌مان با روسیه اضافه شده و به روسیه صادرات لبنیات داریم، اما در مورد مسائل دامی و صادرات دام به روسیه مشکلاتی داریم که اگر این موانع رفع شود می‌توانیم صادرات مرغ به روسیه داشته باشیم.  

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه لبنیات مشکلی برای صادرات نداریم. روسیه سه - چهار شرکت داخلی ما را پذیرفته است که در حال حاضر با روسیه کار می‌کنند، اما در زمینه صادرات دام موانعی برای صادرات وجود دارد و با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که امیدواریم برطرف شود.  

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید