Performancing Metrics

۹ درصد معاملات مسکن ۹۶ تهران از محل صندوق یکم بود | اتاق خبر
کد خبر: 407914
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 - 15:50
یک مقام مسئول بانکی؛
مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن اعلام کرد: امسال از هر ۱۰۰ واحد مسکونی که در تهران به فروش رسید، ۹ واحد از محل تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم تأمین اعتبار شده بود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ابوالقاسم رحیمی انارکی با تاکید بر اینکه سال آینده تقاضا برای تسهیلات ساخت و خرید مسکن نسبت به امسال با افزایش قابل توجه روبرو خواهد شد، تصریح کرد: خدمات مرتبط با پرداخت تسهیلات مسکن باید در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل، بعد از بررسی و تایید کامل شرایط متقاضیان از بابت واجد شرایط بودن ارائه شود و مجموعه شعب برای افزایش میزان رضایت مشتریان بدون فوت زمان پس از اخذ استعلامات مورد نیاز نسبت به ارائه تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: طی ماه های نیمه دوم امسال تعداد تسهیلاتی که از محل صندوق پس انداز مسکن یکم به خانه اولی های ثبت نام کننده در این صندوق پرداخت شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته حداقل ۱۵۵ تا ۳۰۰ درصد رشد نشان می دهد. در برخی شعب این بانک در شهر تهران، استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته، ۲.۵ تا ۴ برابر شده است. این میزان رشد در استفاده از تسهیلات خرید مسکن یکم عامل اصلی افزایش حداقل ۲۰ درصدی حجم معاملات مسکن در تهران محسوب می شود.

رحیمی انارکی اظهار داشت: در تهران از هر ۱۰۰ واحد مسکونی که در ماه های گذشته به فروش رفته، ۹ واحد توسط خانه اولی های مجهز به تسهیلات صندوق یکم خریداری شده است که در اختیار بودن سهم قابل توجهی از بازار توسط سپرده گذاران این صندوق را نشان می دهد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید