Performancing Metrics

اسد در پیام تبریک به پوتین مشارکت روسیه در نابودی تروریسم را ستود | اتاق خبر
کد خبر: 407937
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1396 - 09:25
بشار اسد در پیامی تبریک به پوتین به مناسبت پیروی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت: اعتماد بی‌نظیر ملت روسیه به شما حاصل طبیعی عملکرد ملی متمایز و نشانه خدمت شما به منافع روسیه فدرال است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه پیام تبریکی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۷۶ درصد آرا فرستاد.

رئیس جمهوری سوریه در پیام خود خطاب به پوتین گفت: کسب این اعتماد بی‌نظیر از طرف ملت روسیه حاصل طبیعی عملکرد ملی متمایزتان و خدمت به منافع روسیه فدرال است.

بشار اسد افزود: روسیه فدرال به رهبری شما زبانا و عملا علیه تروریسم ایستاد و شما در کنار ارتش سوریه در عملیات نابودی گروه‌های تروریستی - تکفیری از کل خاک سوریه همکاری قابل ستایشی داشتید؛ مساله‌ای که موجب پاکسازی مناطق دیگر جهان از این آفت همه‌گیر شد؛ آفتی که اگر تدابیر قابل ملاحظه شما نبود به جاهای دیگر نیز کشیده می‌شد. تاریخ هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد.

رئیس جمهوری سوریه اضافه کرد: مواضع کشورتان در تریبون‌ها و محافل بین‌المللی انعکاس دهنده آرمان مردم شما و تمام ملل است که چشم به تحقق عدل و عدالت دوخته‌اند؛ عدالتی مبتنی بر کرامت برابر برای تمام کشورها چه کوچک، چه بزرگ است، برعکس قدرت‌های سلطه طلب و استعمارگر که برای کرامت و غرور کشورها و ملل هیچ احترامی قائل نیستند.

در این راستا بسیاری از رهبران جهان از جمله نیکولاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا، شی جینپینگ رئیس‌جمهوری چین و عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در پیام‌هایی پیروزی پوتین را در انتخابات تبریک گفتند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید