Performancing Metrics

برنامه‌های وزیر اقتصاد در سال جدید | اتاق خبر
کد خبر: 408081
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397 - 18:56
وزیر اقتصاد در یادداشتی کوتاه چشم‌انداز رویکردهای خود در وزارت اقتصاد را مطرح کرد و از همه خواست سال 97 را با امید آغاز کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از افکارنیوز، مسعود کرباسیان در یادداشت کوتاهی نوشت: بهار، شکوفایی و رویش دوباره طبیعت سراسر معنا و الهام است. هرشکوفه کوچک روی تن نحیف درختان تازه از سرما رسته، به محصولی شگرف بدل می‌شود و این راز طبیعت است که عناصر کوچک هم کارهای بزرگ می کنند.

در همین زیبایی امید بخش بهار عهدم را دوباره به خود یادآوری میکنم تا نهایت توان خود و همکارانم را به کار گیرم تا مبارزه با فساد بی وقفه ادامه یابد، تعامل با کارآفرینان واقعی باشد،خصوصی سازی از شعار به عمل درآید،  اصلاح نظام بانکی شتاب گیرد، فروش اموال مازاد بانک ها جدی تر شود و با استفاده از دانش خردمندان و دلسوزان راه سرمایه ها به سمت اقتصاد ایران هموار شود.

در سال 97 نهایت توانم را صرف خواهم کرد تا به شکوفایی خلاقیت و به کار تبدیل شدن ایده های ناب جوانان کمک کنم.امیدوارم سهمی در رنگین تر شدن سفره کارگران داشته باشم و به اندازه توانم رضایتمندی کارمندان را بهبود بخشم.

نه به عنوان وزیر اقتصاد که به عنوان کسی که چهار دهه در این کشور کار کرده از همه کنشگران اقتصادی تقاضا می کنم سال پیش روی را با امید آغاز کنند. امیدوار بمانید، امیدوار حرف بزنید، امید را به مردم انتقال دهید، از هزارتوی اعداد و آمارها رازهای شگفت انگیز پیشرفت را به جای هشدارهای تکرار شونده کشف کنید و چشم اندازی از ایران فردا را بسازیم که در شان فعال اقتصادی و شهروند ایرانی باشد.

در سال جدید به فرموده رهبری معظم انقلاب حمایت از کالای ایرانی با همراهی مردم، تلاش کارآفرینان و جدیت همگی ما انجام می‌شود و با خلق اشتغال جدید، مظاهر امید در جامعه نمایان می شود.

همه یادمان باشد که خداوند فرمود: «ناامیدی از من بزرگترین گناه است.» به مرحمت خالقمان امید داریم و به این امید زنده ایم.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید