Performancing Metrics

پرداخت سود تکمیلی تعدادی از مشمولان سهام عدالت آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 408273
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1397 - 14:58
تا روزهای پایانی سال گذشته پرداخت سود تکمیلی بخشی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی باقی مانده بود که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در این روزها سود آن ها نیز پرداخت می‌شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا در هفته های پایانی سال ۱۳۹۶ سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ به تدریج به ۲۰ گروه از مشمولان سهام عدالت پرداخت شد و پرداخت سود قسمت تکمیلی بخشی از کارکنان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی باقی مانده است. همچنین قسمتی از پرداخت سود روستاییان نیز باید پرداخت می‌شد.

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده حدود دو میلیون نفر از روستاییان و عشایر که شماره شبا بانکی تاییدی آنان متعلق به بانک ملی ایران بوده و بخش اولیه سود سهام در دیماه سال گذشته به حساب آنان واریز شده بود از روز گذشته به تدریج شروع به واریز شدن کرده است.

بر این اساس مبلغ واریزی این افراد در این مرحله، دو سوم باقیمانده سودی است که مرحله اول آن را در دی ماه سال گذشته دریافت کرده بودند.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده  با واریز سود سهام عدالتی که از روز گذشته شروع شد، سود سهام تمامی روستاییان و عشایر کشور کامل شده و این قشر از مشمولین سهام عدالت مطالبه سود نخواهند داشت.

این سازمان ضمن اعلام اینکه واریز سود تکمیلی آخرین گروه مشمولان نیز در روزهای پایانی سال ۹۶ اجرایی شد، ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه فقط پرداخت سود قسمت تکمیلی بخشی از کارکنان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی باقی مانده است، باقیمانده سود کارکنان و بازنشستگان که هنوز قسمت تکمیلی سود خود را دریافت نکرده اند نیز طی روزهای کاری آتی به حساب آن ها واریز گردد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید