Performancing Metrics

بررسی روابط تجاری و بانکی ایران دو سال پس از اجرایی شدن برجام | اتاق خبر
کد خبر: 409385
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397 - 19:45
پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد:
بر اساس اعلام پژوهشکده پولی و بانکی، روابط تجاری و بانکی ایران دو سال پس از اجرایی شدن برجام و چشم انداز همکاری‌های تجاری و بانکی ایران و اروپا، بررسی خواهد شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، با وجود گذشت چندین سال از توافق تاریخی برجام و گشوده شدن درهای کشورمان به سوی سرمایه‌گذاران خارجی و تلاش برای گسترش حجم تبادلات تجاری ایران و جامعه بین‌الملل همچنان موانع و مشکلاتی در برقراری تعاملات تجاری، مالی و بانکی میان ایران و کشورهای منطقه و جهان باقی مانده است. بر این اساس، به دنبال برگزاری ۵ دوره موفق از همایش تجاری ایران و اروپا در شهرهای تهران و فرانکفورت، ششمین همایش تجاری ایران و اروپا‍ با دعوت از فعالان اقتصادی ایرانی و خارجی و با هدف بررسی دقیق‌تر مسائل و دغدغه‌های تجاری، بانکی و مالی موجود در این مقطع میان ایران و جامعه بین‌الملل در ۸ و ۹ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

روابط تجاری و بانکی ایران دو سال پس از اجرایی شدن برجام، محور اصلی همایش خواهد بود  همچنین«اتحادیه اروپا شریکی برای ایران؛ چشم‌انداز همکاری‌های تجاری و بانکی ایران»، «اتحادیه اروپا و مدیریت تطبیق مدرن»، «اجزای چارچوب جامع مدیریت ریسک»، «مطالبات معوق بانکی (NPL) و استانداردهای حسابرسی (IFRS)»، «منابع تجدپذیر انرژی» و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران محورهای این همایش را تشکیل می‌دهد.

شرکت‌های فعال معتبر داخلی و خارجی در تمامی حوزه‌ها در این همایش شرکت می‌کنند و سخنرانان و مقامات سرشناس داخلی و خارجی برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند. همچنین امکان ترتیب دادن نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص، شرکت‌ها و موسسات اروپایی و همتایان ایرانی در این همایش فراهم شده است.

از سویی دیگر پلتفرمی برای ملاقات با مشتریان و یا شرکای تجاری احتمالی آتی و ساخت شبکه‌ ارتباطات اختصاصی و شخصی ایجاد شده و نمایشگاه تخصصی ویژه‌ای در کنار این همایش برگزار می‌شود که امکان معرفی محصولات و خدمات مختلف را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

امکان حضور در هفتمین همایش تجاری ایران و اروپا که در نوامبر ۲۰۱۸ همزمان با بیست و یکمین کنفرانس «هفته مالی اروپا» در فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد، برای حامیان همایش فراهم است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید