Performancing Metrics

پس گرفتن کالا باید امری رایج در کشور شود | اتاق خبر
کد خبر: 409427
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1397 - 21:19
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه باید حس خوب خرید کالا را به مردم انتقال دهیم گفت: پس گرفتن کالایی که مورد رضایت مردم نیست باید رایج شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید محمود نوابی در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان که ظهر پنج‌شنبه در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی قم برگزار شد، گفت: برگزاری همایش‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سال ۹۰ در کشور آغاز شده است که این رویداد برای اولین بار در قم اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ همایش در سایر استان‌ها، گفت: همیشه باید سرمایه‌گذار و کارآفرین در هر استانی قابل احترام باشد و او را نباید در نوبت و انتظار بگذاریم.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تأکید بر اینکه باید میان سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران فرق بگذاریم، گفت: اجرای ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان باید در استان قم کاملاً اجرا شود.

وی با بیان اینکه اجرای این ماده قانونی فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را برای مردم شفاف و توجیه می‌کند، افزود: برای اینکه به مردم خدمت کنیم نیاز به درس‌های آکادمیک و اصطلاحات مدیریتی خاص نیست بلکه اگر بدانیم حق الناس بر حق الله ترجیح دارد کارها به سامان می‌شود.

نوابی با اشاره به اینکه تولید و مصرف لازم و ملزوم یکدیگرند، گفت: گذشت آن دورانی که مصرف کننده را مصرف شونده محسوب کرده و هر کالایی را که خواستیم به او تحمیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید حس خوب خرید کالا را به مردم انتقال دهیم گفت: پس گرفتن کالایی که مورد رضایت مردم نیست باید رایج شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با دفاع از عملکرد وزارت صنعت در ارتقای اوضاع خدمات پس از فروش در سال‌های اخیر، افزود: الآن به تولید کنندگان می‌گوییم خدمات قبل، حین و پس از تولید را رعایت کنند وگرنه به زودی از گردونه رقابت تجارت خارج می‌شوند.

راه‌اندازی دو فروشگاه بزرگ عرضه محصولات استانی

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت قم نیز در این مراسم، هدف از برگزاری این همایش را توسعه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ارزیابی کرد و گفت: همایش حمایت از مصرف کنندگان باید طبق تقویم خود در ۹ اسفندماه هرسال برگزار شود که این اتفاق در سال جاری و در همین تاریخ دوباره تکرار خواهد شد.

محمود سیجانی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین همایش حمایت از مصرف کنندگان استان قم خالی از اشکال نبوده است، گفت: فراخوان این همایش از آذرماه سال گذشته انجام شد و بیش از ۷۰ واحد تولیدی – خدماتی برای حضور در این همایش و انجام مسابقه اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: در این همایش ۱۱ واحد تولیدی و ۲ واحد خدماتی پس از ارزیابی‌های لازم برگزیده و تجلیل شده و ۲ واحد تولیدی که در همایش ملی تقدیر شده‌اند نیز معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از راه‌اندازی دو فروشگاه بزرگ عرضه محصولات استانی با همکاری سپاه پاسداران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اگر از خرید کالای ایرانی حمایت شود ظرفیت‌های خالی خط تولید تکمیل شده و هزینه‌های تولید کاهش و در نتیجه قیمت‌ها هم نزول داشته و با کالاهای خارجی قابل رقابت می‌شوند.

شایان ذکر است در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان از ۱۵ واحد تولیدی - خدماتی با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دکتر نوابی، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، صادقی استاندار قم، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید