Performancing Metrics

قطار ارومیه - مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد | اتاق خبر
کد خبر: 409657
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397 - 17:20
معاون رئیس جمهور:
معاون رئیس جمهور گفت: قطار ارومیه مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از ایستگاه قطار ارومیه افزود: ایستگاه راه آهن ارومیه به مراحل پایانی خود رسیده و همزمان با برنامه تعیین شده پیش رفته  که امید است در آینده نزدیک در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

وی، اولویت اصلی دولت در بودجه ۹۷ تزریق اعتبار برای پروژه های راه آهن که آماده بهره برداری هستند عنوان کرد و گفت:  این پروژه مشکل اعتباری ندارد.

خیر اله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در تشریح پروژه راه آهن ارومیه افزود: بخش عمده زیرسازی و کل روسازی ۷۵ کیلومتر از مسیر نقده به ارومیه انجام شده است.

وی بابیان اینکه ۹۸ درصد زیر سازی ایستگاه انجام شده و دوصد باقی مانده مربوط به آسفالت دو تقاطع است که بزودی بعد از پایان بارندگی ها اقدام می شود گفت: خط اصلی  ۱۹۸ کیلومتر  ریل گذاری قطار  انجام شده و دو ایستگاه بین راهی در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: ۱۱ کیلومتر از مسیر مهاباد به نقده بالاست ریزی و تمام مسیر جوشکاری شده که امید است تا پایان خرداد براساس وعده قطار به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه بااشاره به ایستگاه نقده تصریح کرد: این ایستگاه ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ایستگاه ارومیه نیز ۸۷ درصد پیشرفت دارد که در تلاشیم تا زمان مقرر تحویل داده شود. ساختمان اصلی ایستگاه ارومیه  ۹۷.۷ درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید