Performancing Metrics

مقایسه صادرات نفت ایران در سه ماه اخیر با سال گذشته | اتاق خبر
کد خبر: 410977
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397 - 09:41
طبق آمار، صادرات نفت ایران در سال ۲۰۱۱ (پیش از تحریم‌ها) دو میلیون و ۵۳۷ هزار بشکه و آخرین میزان صادرات در آوریل ۲۰۱۸ دو میلیون و ۶۹۵ هزار بشکه در روز بوده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، صادرات نفت ایران در سال ۲۰۱۱ و آخرین سال قبل از اعمال تحریم‌ها به کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، و کره جنوبی به ترتیب ۵۵۷، ۱۸۶، ۱۸۲ و ۲۳۹ هزار بشکه در روز بوده است. همچنین کشورهای هند، امارات متحده عربی و یونان به ترتیب ۳۵۰، ۹۵ و ۱۲۲ هزار بشکه در روز نفت ایران را در سال ۲۰۱۱ خریدند.

براساس این گزارش، صادرات نفت ایران در فوریه ۲۰۱۸ به هر کدام از کشورهای ایتالیا و ترکیه ۱۸۳ هزار در روز به کشور چین ۷۰۴ هزار بشکه در روز و به کشورهای کره جنوبی، هند، امارات متحده عربی و یونان به ترتیب ۳۴۹، ۶۲۸، ۱۳۸ و ۷۴ هزار بشکه در روز بود. ایران در ماه مارس ۶۹۹ هزار بشکه در روز به چین، ۲۲۶ هزار بشکه در روز به ترکیه، ۱۸۹ هزار بشکه در روز به ایتالیا، ۲۷۹ هزار بشکه در روز به کره جنوبی، ۴۲۲ هزار بشکه در روز به هند، ۱۶۰هزار بشکه در روز به امارات و ۹۳ هزار بشکه در روز به یونان نفت فروخت.

همچنین طبق آمار ارائه شده، صادرات نفت ایران در آوریل ۲۰۱۸ به چین ۷۱۴ هزار بشکه در روز، به ترکیه ۲۰۱ هزار بشکه در روز، به ایتالیا ۱۶۶ هزار بشکه در روز، به کره جنوبی ۲۴۵ هزار بشکه در روز، به هند ۶۷۰ هزار بشکه در روز، به امارات متحده ۱۲۷ هزار بشکه و به یونان ۹۶ هزار بشکه بوده است.

براساس این گزارش جمع صادرات نفت ایران در سال ۲۰۱۱ (پیش از تحریم‌ها) دو میلیون و ۵۳۷ هزار بشکه بوده است. همچنین جمع صادرات نفت ایران در فوریه ۲۰۱۸، دو میلیون و ۵۶۶ هزار بشکه، در مارس ۲۰۱۸، دو میلیون و ۳۲۱ هزار بشکه و در آوریل دو میلیون و ۶۹۵ هزار بشکه در روز بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید