Performancing Metrics

لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ ارزش‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 411159
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1397 - 20:14
وزیر ارتباطات تاکید کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش‌ها تحول یافته است و باید از شیوه‌های جدید و با بهره‌مندی مناسب از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم آغاز طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی (عقیله) با اشاره به اینکه بدون شک یکی از زیباترین جلوه های دفاع مقدس حماسه آزادسازی خرمشهر بوده است، گفت: انقلاب ما به دفعات ثابت کرده است که هر زمانی که خالصانه برای رضا خدا نیت و اقدام کرده‌ایم، امدادهای الهی نیز ما را یاری کرده است.

وی با تاکید به اهمیت ایمان در زندگی انسان، تصریح کرد: این ایمان است که می گوید حتی اگر دشمن دندان مسلح و کل دنیا هم شهری از ما را بگیرند، خدا آن را آزاد می‌کند و این ایمان است که سبب می‌شود اگر کسی حتی فکر تجاوز و تعدی به میهن ما را کند، شن‌های بیابان نیز سربازان خدا خواهند بود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه در تاریخ 40 ساله انقلاب وحدت کلمه باعث پیروزی ما شده است، افزود: لااله الا الله یعنی باور کنیم هیچ ابرقدرتی جز خدا وجود ندارد، ایالت متحده که هیچ، کل دنیا هم علیه ما باشند ضربه‌ای نمی توانند بزنند، البته که سیاست ما تعامل با دنیا و همکاری در زمینه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی است اما ما در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب خود پیرو هیچ دولتی نیستیم.

وی با طرح این سوال که آیا امروزه جوانان ما ایمان و اراده‌ای مانند جوانان دفاع مقدس دارند، پاسخ داد: بر خلاف عده‌ای که پاسخ مایوس کننده‌ای به این سوال می‌دهند، من با جدیت عرض می‌کنم که بله، به نظر بنده جوانان حزب اللهی امروز ما به حول و قوه الهی بسیار با ایمان‌تر و انقلابی‌تر هستند، نباید جوان امروز را مایوس کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سخنان خود در این مراسم که با حضور جمع کثیری از بانوان مربی برگزار می شد، با تجلیل از مادران و خواهران شهدا، تاکید کرد: اعتقاد من این است که بانوان نورانی‌ترین تجلی انسان کامل هستند و این بانوان هستند که درنهایت مسیر جامعه را تعیین می‌کنند  و تربیت‌کننده بزرگ زنان و مردان هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی (عقیله)، تاکید کرد: خواهران من، نباید اشتباه محاسباتی در الگوهای رفتاری و اعتقادی خود داشته باشیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: این طرح عقیله فرصت مناسبی جهت تبیین و گسترش مقاهیم ناب ارزشمند انقلاب اسلامی و ایثار است و باید در این راه از روش‌های صحیح استفاده کنیم و نمی شود بدون اقناع مخاطب انتظار بازخورد مثبت را داشت، نمی‌توان با زبان تند و نگاه‌های غیرشایسته اسلام سراسر رحمت را ترویج دهیم.

وی با اشاره به وجود ابزارهای و شیوه های جدید در حوزه رسانه و تبلیغات، خاطر نشان کرد: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش‌ها تحول یافته است و باید از شیوه های جدید و با بهره مندی مناسب از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید