Performancing Metrics

بازار سهام با خوشبینی نسبت به کره‌شمالی رشد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 411244
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397 - 13:03
یورو با تحولات ایتالیا تقویت شد؛
روز دوشنبه، با انتشار نشانه‌هایی از این که آمریکا و کره‌شمالی هنوز در حال کار کردن بر روی این هستند که اجلاس خود را برگزار کنند، سهام آسیایی و آمریکا رشد کردند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز دوشنبه، با انتشار نشانه‌هایی از این که آمریکا و کره‌شمالی هنوز در حال کار کردن بر روی این هستند که اجلاس خود را برگزار کنند، سهام آسیایی و آمریکا رشد کردند.

پس از این که رییس‌جمهور ایتالیا پیشنهاد انتصاب یک فرد مخالف عضویت در اتحادیه اروپا را به عنوان وزیر اقتصاد خود رد کرد، یور با ثبت یک جهش، از پایین‌ترین سطح ۶ و نیم ماهه خود بازگشت. اما به نظر می‌رسد اقدام رییس جمهور ایتالیا  یک بحران سازمانی به وجود آورد و چشم‌اندازی برای انتخابات تازه باز کند و این مساله یورو را در وضعیتی شکننده نگاه خواهد داشت.

در معاملات آسیایی، شاخص ای‌مینی اس‌اندپی ۵۰۰ آمریکا ۰.۴ درصد رشد کرد، اما تعطیلی بازار در دو بازار بزرگ مالی جهان، لندن و نیویورک، تجارت امروز را کند و شناور کرده است.

کوسپی کره‌جنوبی ۰.۷ درصد رشد کرد. سهام این‌ کشور با افت تنش‌های پیرامون کره‌شمالی، در حال تقویت است.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی ۰.۲ درصد به ارزش خود افزود.

نیکی ژاپن انرژی خود را از دست داد و امروز بدون تغییر ماند، درحالی‌که شاخص گسترده تاپیکس ۰.۲ درصد افت کرد.

دونالد ترامپ، روز یکشنبه گفت که یک تیم آمریکایی وارد کره‌شمالی شده است تا مقدمات برگزاری اجلاس بین او و رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ اون را فراهم کند.  ترامپ هفته قبل اعلام کرد این اجلاس را کنسل می‌کند اما گویا در این زمینه تجدید نظر کرده است.

در بازار ارز، یوره ۰.۵ درصد رشد کرد و به نرخ ۱.۱۱۷۰۵ دلار رسید. این درحالیست که روز جمعه نرخ یورو به پایین‌ترین نرخ ۶ و نیم ماهه ۱.۱۶۴۶ دلار رسیده بود.

دلار در برابر ین ژاپن ۰.۱ درصد رشد کرد و نرخ به ۱۰۹.۴۴ ین در برابر هر دلار رسید. دلار روز پنج‌شنبه تا نرخ ۱۰۸.۹۹۵ ین افت کرده بود اما از آن هنگام با خوشبینی در مورد اجلاس آمریکا-کره‌شمالی، همچنان در حال رشد است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید