Performancing Metrics

دستور صریح وزیر ارتباطات برای پیگیری پیام دروغ اینترنت رایگان | اتاق خبر
کد خبر: 412103
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397 - 21:38
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد: انتشار پیام دروغ اختصاص اینترنت رایگان به مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری و رسیدگی شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در پی انتشار پیام جعلی در شبکه های اجتماعی با عنوان استفاده از کد دستوری خاصی برای بهره مند شدن از حجم رایگان اینترنت مشترکان اپراتور اول به مناسبت عید سعید فطر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیام جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، تعداد مالباختگان احتمالی را شناسایی و راهکار فوری برای حل این موضوع ارایه شود.

آذری جهرمی فرایند فعال سازی این گونه سرویس‌ها را در اپراتورهای تلفن همراه دارای اشکال دانست و خواستار رسیدگی و رفع این مشکل شد.

بنابه این گزارش، طی چند روز گذشته و همزمان با عید سعید فطر، پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه اپراتور اول به این مناسبت با استفاده از کد دستوری *۱۰۰*۲*۶*۵*۱# به میزان ۱۲۰ گیگ حجم اینترنت رایگان اختصاص خواهد داد، مشترکانی که فریب این پیام جعلی را خورده‌اند عضو یک سرویس حجمی با ارزش مالی بیش از ۲۰۰ هزار تومان شده اند که این مبالغ در صورتحساب آنها لحاظ شده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید