Performancing Metrics

پرطرفدارترین عینک‌های آفتابی در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 412240
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 09:45
در دو ماهه نخست سال جاری ۴۰۰ هزار دلار عینک آفتابی به ایران وارد شده است که در این بین عینک‌های آفتابی ایتالیایی بیشترین طرفدار را در میان ایرانی‌ها دارند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، براساس تازه‌ترین آمار گمرک از تجارت خارجی دو ماهه ایران، در این مدت ۴۰۰ هزار دلار عینک آفتابی به ایران وارد شده که ارزش وزنی آن در حدود ۳.۵ تن است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴.۵ تن عینک آفتابی به ارزش ۵۳۳ هزار دلار به ایران وارد شده بود.

عینک‌های وارد شده در سال جاری از کشورهای اتریش، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، چین و هلند بوده‌اند و در این بین نیز عینک‌های آفتابی ایتالیایی بیشترین طرفدار را در میان ایرانی‌ها داشته‌اند.

اما مقایسه آمار واردات عینک آفتابی در دو سال اخیر حاکی از آن است که امارات، انگلیس، پرتغال، ترکیه و فرانسه که در سال گذشته مبدا ورود عینک‌های آفتابی به ایران بوده‌اند، بازار خود را در ایران از دست داده‌اند و وارداتی از این کشورها در سال جاری به ایران انجام نشده است.

اتریش و هلند نیز دو کشوری بوده‌اند که در سال گذشته واردات عینک آفتابی به ایران نداشتند، اما امسال توانسته‌اند جای خود را در میان صادرکنندگان عینک آفتابی به ایران باز کنند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید