Performancing Metrics

وزیر صنعت عازم بلگراد شد | اتاق خبر
کد خبر: 412273
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1397 - 19:38
برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی؛
وزیر صنعت،معدن و تجارت برای شرکت در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد به صربستان سفر کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه رسمی کمیسیون پانزدهم امروز پنجشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و راسیم لیائیچ وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان برگزار می شود.

همچنین نشست کارشناسی این اجلاس مشترک به ریاست مجتبی خسروتاج رییس سازمان توسعه تجارت ایران و استوان نیکچویچ قائم مقام وزارت تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان و با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دو کشور در بلگراد برگزار شد.

برای وزیر صنعت،معدن و تجارت در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد برنامه ها و دیدارهای مختلفی پیش بینی شده است.

جلسه مشترک با اعضای هیات های دولتی و خصوصی شرکت کننده در اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی و همچنین تجار ایرانی مقیم در صربستان از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

دیدار با الکساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان و ملاقات با راسیم لیائیچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان نیز در این سفر پیش بینی شده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان همچنین با الکساندر انتیچ وزیر معادن و انرژی صربستان و زورانا میخایلوویچ معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل و زیر ساخت صربستان نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید