Performancing Metrics

نوبت به پرداخت سود متوفیان رسید | اتاق خبر
کد خبر: 412295
تاریخ انتشار: 1 تیر 1397 - 14:51
سامانه سهام عدالت موقتا تعطیل شد
از امروز به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبا از دسترس خارج شد. در عین حال وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت از هفته آینده می توانند برای مقدمات دریافت سود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، از سال گذشته سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند تا بعد از راستی آزمایی شماره حساب‌ها مبالغ سود به حساب این افراد واریز شود.

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را به حساب افرادی که شماره شبای بانکی خود را در سیستم وارد کرده اند پرداخته است. البته این واریز با این شرط انجام شده که شماره شبای بانکی مسدود نباشد و متعلق به شخص مشمول سهام عدالت باشد.

در آخرین اطلاعیه ها اعلام شد که مشمولان سهام عدالت تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند. در نتیجه مشمولان سهام عدالت تا روز گذشته فرصت داشتند که شماره شبای بانکی خود را در سامانه وارد کنند و از امروز این سامانه به مدت دو هفته از دسترس خارج است. البته مشمولان می توانند برای دیگر اقدامات به جز ثبت شماره شبا به این سامانه مراجعه کنند.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی در این مورد گفت: سامانه سهام عدالت از امروز به مدت دو هفته از دسترس خارج می شود و ۱۶ تیر ماه، جلسه شورای عالی برای نحوه ثبت جدید شماره شبای بانکی مشمولان برگزار خواهد شد.

سید جعفر سبحانی همچنین درباره مشمولان سهام عدالت که فوت شده اند گفت: وراث فوت شده ها از این هفته می توانند برای اقدامات بابت گرفتن سود سهام عدالت متوقی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. آنان باید اصل برگه انحصار وراثت را همراه داشته باشند. حضور فیزیکی وراث یا حضور وکیل آن ها الزامی است.

وی توضیح داد: البته تمام دفاتر پیشخوان دولت خدمات سهام عدالت را انجام نمی‌دهند و دفاتر خاصی در هفته آینده برای این کار رسما اعلام می شوند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید