Performancing Metrics

رحیم صفوی: گاهی به نظر می‌رسد اگر دولت نباشد کشور بهتر اداره می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 412442
تاریخ انتشار: 4 تیر 1397 - 12:12
فرمانده سابق سپاه گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نبودند و این مسئله را اعلام کردند، اما به دلیل همان پایبندی به قانون اساسی کشور به دولت اجازه دادند وارد مذاکرات برجام شوند؛ حالا اگر دولت راه‌اشتباه رفته است گناه حضرت آقا چ
به گزارش اتاق خبر، به نقل از انتخاب، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پاسخ به پرسشی درباره رجزخوانی عربستانی‌ها و حمله به ایران، خاطرنشان کرد: ایران یک قدرت بزرگ است و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، در همان روز نخست 1000 موشک به سمت آنان و قصرهایشان در شهر ریاض شلیک خواهد شد که البته بعید می‌دانم که آنان چنین حماقتی کنند.

به گزارش «انتخاب»، سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس در حسینیه ثارالله با اشاره به قدرت منطقه‌ای ایران، اظهار داشت: در عین‌ حالی که قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی آمریکا در حال افول است، اما دشمنان بدانند که ایران قدرت نخست منطقه است و هیچ موضوعی بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

به نوشته فارس، وی با بیان اینکه کشورهای همسایه هیچ‌گونه تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شوند، در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در نشست در مورد رجزخوانی عربستانی‌ها و حمله به ایران، خاطرنشان کرد: ایران یک قدرت بزرگ است و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، در همان روز نخست ۱۰۰۰ موشک به سمت آنان و قصرهایشان در شهر ریاض شلیک خواهد شد که البته بعید می‌دانم که آنان چنین حماقتی کنند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا متحدان خود را از دست داده است، تأکید کرد: نیروهای نظامی ما برای تمام تهدیدها، برنامه مشخصی خواهند داشت، ضمن اینکه قدرت ما امروز به سواحل مدیترانه رسیده است و آمریکا و صهیونیست‌ها ضعیف شده‌اند، چراکه اگر قدرت داشتند می‌توانستند در سوریه بشار اسد را از سر راه بردارند.

سرلشکر رحیم‌صفوی افزود: امروز حزب‌الله با ۸۰ هزار موشک تبدیل به یک تهدید دائمی برای صهیونیست‌ها شده و افکار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان ساری و جاری است و این نشان از نفوذ فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل‌قوا در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت داخلی کشور و مشکلات موجود‌اشاره کرد و در پاسخ به سؤال یکی از حاضران در مورد اینکه چرا رهبری در موضوع برجام دخالت مستقیم نکردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری یک فرد قانون‌مدار است، دولت را نیز مردم بر سر کار می‌آورند، بنابراین ایشان در چارچوب قانون اساسی به مسائل نگاه می‌کنند.

وی تشریح کرد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نبودند و این مسئله را اعلام کردند، اما به دلیل همان پایبندی به قانون اساسی کشور به دولت اجازه دادند وارد مذاکرات برجام شوند؛ حالا اگر دولت راه‌اشتباه رفته است گناه حضرت آقا چیست؟ خُب این دولت انتخاب مردم بوده است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در دولت‌سازی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد.

سرلشکر رحیم‌ صفوی تبیین کرد: مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود و همین مسائل ایجاد نارضایتی کرده و ضدانقلاب نیز بلافاصله سوءاستفاده می‌کند و مردم را ناراضی جلوه می‌دهد که بخشی از این نارضایتی‌ها به دلیل ناکارآمدی مسئولان است.

وی همچنین با اشاره به بی‌مهری‌ها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که بنده فرمانده سپاه بودم برای ساختن یک سد با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و به ما می‌گفتند شما سدساز نیستید، بلکه خاکریزساز هستید! و یا اینکه برای ساخت ۲ فاز پارس جنوبی نَفسِ ما را گرفتند.

سرلشکر صفوی مطرح کرد: آنان که با سپاه دشمنی می‌کنند، مرضی در جانشان است، چراکه اگر سپاه و بسیج و ارتش نبود، یک شبه آنان را از سر راه برداشته بودند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به مافیای صنعت خودروسازی و در پاسخ به یکی از حضار که خواستار حضور سپاه در صنعت خودروسازی شده بود، خاطرنشان کرد: خودروسازی یک اُختاپوس است که اصلاً سپاه را به بدنه خود راه نمی‌دهد!

وی تأکید کرد: همگان باید بدانند که این قدرت سپاه بود که آمریکا را در سوریه زمین‌گیر کرد، با آنکه سیاست آنها سیاست زور بود و راه عزت ملت ایران نیز کسب قدرت اقتصادی، فرهنگی و نظامی و انسجام ملی است.

 
 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید