Performancing Metrics

نظارت جدی بر واحدهای دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی | اتاق خبر
کد خبر: 412469
تاریخ انتشار: 4 تیر 1397 - 20:49
در جلسه شریعتمداری با نمایندگان اتحادیه‌های صنفی مقرر شد
در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی، با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد که چهار کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در این کمیته که قرار است با هماهنگی سینکی - معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت - تشکیل شود، مهمترین مسایل پیش روی اصناف از جمله موضوعات ترخیص کالا در گمرک و ارز پیگیری خواهد شد.

محمد شریعتمداری در این جلسه، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در بازار با دلسوزی و همراهی نظام و اصناف منجر به حادثه نخواهد شد و همراهی اصناف می تواند جلوی این سوءاستفاده ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه در چنین موقعیت‌هایی باید یک انسجام میان نظام و مردم شکل بگیرد، بیان کرد: نباید بگذاریم هزینه ای به نظام تحمیل شود و در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه دشمن از رسیدن به مقاصد خود باید ناامید شود، گفت: اصناف همواره با نظام و همه دولت ها همکاری داشته اند که این مایه افتخار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تشبیه فشارهای اقتصادی کنونی به فشارهای زمان جنگ تحمیلی تصریح کرد: لازمه عبور از این فشارها صبر و تحمل است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید