Performancing Metrics

مجوز فعالیت واردکنندگان متخلف خودرو را باطل کنید | اتاق خبر
کد خبر: 413904
تاریخ انتشار: 7 مرداد 1397 - 09:47
یک کارشناس:
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خواستار لغو مجوز فعالیت و نمایندگی‌ شرکتهای متخلف واردکننده خودرو در پرونده فساد در ثبت سفارش و واردات خودرو شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امراله امینی اظهار کرد: حداقل کاری که دولت باید در پرونده فساد در ثبت سفارش و واردات خودرو انجام دهد، لغو مجوز فعالیت شرکتهای رسمی و غیررسمی واردکننده خودروی دخیل در این فساد است که اتفاقا بعضی از آنها برند هم هستند.

وی با بیان اینکه جامعه توقع ندارد برندهای اصلی واردکننده خودرو دچار چنین تخلفاتی شوند، خاطرنشان کرد: با این حال متاسفانه این اتفاق افتاد و شاهد بودیم که برخی برندهای اصلی واردکننده خودرو، در پرونده فساد در ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو دست داشته‌اند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: شرکتهای رسمی و غیررسمی دخیل در پرونده واردات غیرقانونی خودرو، مرتکب جرم جعل نیز شده‌اند و علاوه بر ابطال مجوز نمایندگی و فعالیت، قوه قضاییه نیز باید از این منظر به شدت با آنها برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: در این پرونده برخی کارمندان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز دستگیر شده‌اند که می‌طلبد این وزارتخانه با قاطعیت ریشه‌های این فساد را شناسایی و برطرف کند.

اخیرا وزیر صنعت، معدن و تجارت لیست شرکتهای دخیل در پرونده ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو را منتشر کرد.

در این لیست نام چند شرکت نمایندگی رسمی واردکننده خودرو شامل پرشیا خودرو، آسان موتور و ایرتویا به چشم می‌خورد. باقی شرکتهای حاضر در این لیست نیز واردکنندگان غیررسمی و غیرنمایندگی خودرو هستند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید