Performancing Metrics

رسیدگی و صدور حکم ۹۳ شرکت متخلف حمل‌ونقلی در هفته اول مرداد | اتاق خبر
کد خبر: 413984
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397 - 20:33
سازمان راهداری خبر داد:
مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رسیدگی به تخلفات ۹۳ شرکت حمل و نقل جاده‌ای طی هفته اول مردادماه و صدور احکام حقوقی برای آنها خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عباسعلی بنی‌اسدی با بیان این خبر اظهار داشت: در اجرای بند ۴ ابلاغیه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی، با تشکیل کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ به تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان و اخذ کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.

وی افزود: از ابتدای مرداد ماه تاکنون از سوی کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ در ستاد مرکزی و ۱۲ اداره‌کل استانی به ۹۳ پرونده تخلف رسیدگی شد که براساس تصمیمات متخذه ۸ شرکت به لغو پروانه فعالیت، ۴۹ شرکت به جریمه نقدی، ۱۷ شرکت به تذکر کتبی محکوم و ۱۹ شرکت نیز برائت شدند.

بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای را ۵۹۵ پرونده اعلام کرد و افزود:

براساس آرای صادره، ۸۹ شرکت به لغو پروانه فعالیت، ۳۳۹ شرکت به جریمه نقدی، ۹۲ شرکت تذکر کتبی محکوم و برای ۷۵ شرکت حکم برائت صادر شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید