Performancing Metrics

فقط چالوس یکطرفه می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 414069
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397 - 17:46
جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۰ مرداد تا شنبه ۱۳ مرداد را اعلام کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه تردد موتورسیکلت در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین در محور کندوان از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه حرکت خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

وسایل نقلیه سنگین نیز در این مدت محدودیت‌هایی خواهند داشت که بر این اساس تردد در محور چالوس برای این خودروها ممنوع است و در محور هراز نیز جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تردد خودروهای سنگین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

همچنین طبق اعلام این وزارتخانه پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، عجب شیر به آذرشهر، گیوی به خلخال و ایلام به اسلام آباد غرب به دلیل مداخلات جوی و همچنین محدودیت‌های فنی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

آمارهای ثبت شده از تردد خودروها در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که رفت و آمد جاده‌های اصلی کشور ۲.۷ درصد افزایش یافته است. در این ساعات آزادراه کرج به تهران با ثبت حدود ۱۴۰ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده  بوده و آزادراه‌های کرج به قزوین، تهران به کرج، قزوین به کرج و مسیر تهران به شهریار نیز در رتبه‌های بعدی ترافیک جاده‌ای قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید