Performancing Metrics

پوشک بچه را چند بخریم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 417738
تاریخ انتشار: 29 مهر 1397 - 13:35
سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ورود پوشک بچه و پد بهداشتی با نرخ مصوب در بازار استان خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیامک آقایی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برای جلوگیری از کمبود برخی از لوازم بهداشتی پرمصرف، طی چند روز گذشته شاهد توزیع پوشک بچه و پد بهداشتی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و سوپر مارکت‌های معتبر استان هستیم.

وی در خصوص قیمت تعیین شده این کالاها افزود: به تناسب تعداد موجود در هر بسته پوشک، نرخ نهایی این محصول   بین 54 تا 77 هزار تومان اعلام شده است.

آقایی با اشاره به قیمت پدهای بهداشتی نیز گفت: پدهای بهداشتی نیز بر مبنای ظرفیت بسته‌ها بین 4500 تا 11 هزار و 900 تومان نرخ گذاری شده است.

وی با تأکید بر بر روند توزیع این کالاها از انبار مرکزی تا خرده فروشی‌ها بیان کرد: در صورت بروز هر گونه تخلفی در این زمینه، شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در تمام ساعات شبانه روز با سامانه 124 مطرح کنند.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: مردم استان درباره این اقلام بهداشتی و دیگر کالاهای اساسی خصوصا مواد غذایی به هیچ وجه نگران نباشند چرا که به قدر کافی، کالا در انبارها موجود بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.


انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید