Performancing Metrics

پیشنهاد جدید برای بیمه تکمیلی بازنشستگان | اتاق خبر
کد خبر: 418814
تاریخ انتشار: 24 آبان 1397 - 09:36
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پایان آبان به اتمام می رسد،پیشنهادی جدید برای بیمه تکمیلی این افراد پیشنهاد کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مهدی ریاحی فر در مورد پیشنهاد جدید برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: قانون اجازه داده تا ۱۰ درصد از تخت های خالی را که ضریب اشتغال پایینی دارند به صورت VIP و غیر دولتی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع را به عنوان پیشنهاد ارائه خواهیم کرد، گفت: بر اساس قانون، آنها می توانند به منظور جبران هزینه های خود از این روش استفاده کنند.

ریاحی فر تاکید کرد: فلسفه خرید بیمه این است که چون بیمه شده تامین اجتماعی هستیم باید همه خدمات به صورت رایگان ارائه شود ولی این گونه نیست و در صف انتظار باقی می مانند و با بیمه تکمیلی از صف انتظار درآورده و به بخش خصوصی می برند.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: با این قانون می توانند بخش های دولتی که تخت خالی و ظرفیت دارند، با استفاده از توان بخش خصوصی فعال کنند و کمبود پرستار و پزشک را نیز از سایر بخش ها جبران کنند. در این روش از ظرفیت بخش های دیگر استفاده و کم نمی شود و فقط از ظرفیت خالی و تخت های خالی استفاده خواهد شد.

به گفته ریاحی فر، این پیشنهاد می تواند پیشنهاد جایگزین بیمه تکمیلی فعلی تامین اجتماعی باشد و یا اینکه بیمه تکمیلی بخشی از بیمه شدگان اینگونه اجرایی شود که البته هنوز در حد پیشنهاد است.

وی با اشاره به اینکه تعهدات تامین اجتماعی سه ماه به تعویق افتاده است گفت: سازمان تامین اجتماعی ماهانه قرار است ۱۰۵ میلیارد تومان تأمین اجتماعی بابت بیمه تکمیلی بازنشستگان به ما پرداخت کنداما سه ماه است که پرداخت نشده و در مجموع ۳۱۵ میلیارد تومان از این سازمان طلب داریم .

ریاحی فر با اشاره به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان آبان به اتمام می رسد، گفت: جلساتی برای بیمه تکمیلی و پرداخت بدهی هایشان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید