Performancing Metrics

مرزبانان ربوده شده در میرجاوه آزاد شدند | اتاق خبر
کد خبر: 418848
تاریخ انتشار: 24 آبان 1397 - 18:50
فرمانده کل سپاه پاسداران:
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با رایزنی انجام شده ۵ نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه که چندی پیش توسط عوامل نفوذی ربوده شده بودند آزاد شدند و به زودی به کشور منتقل می‌شوند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین که در محل نشست کنگره ۳ هزار شهید برگزار شد اظهار داشت: دشمنان امروز به ضعف‌های خود اعتراف کرده و ناکارآمدی آنها با اجرای حربه های تحریمی به عنوان آخرین ابزار نتوانسته اهدافشان را تامین کند.

وی افزود: آمریکا هر تهدیدی که توانسته از ابتدای انقلاب نسبت به ما اعمال کرده و با جنگ و ترور، شبیخون فرهنگی، و تهدیدات سیاسی تلاش کرده به نظام اسلامی آسیب بزند و همچنان نیز در موقعیت های مختلف تلاش دارد این تهدیدات را عملی کند اما تهدیدات نظامی را انجام ‌نمی دهد چون می داند که نتیجه نخواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: تجربه چهل ساله مردم ایران اسلامی، مقاومت و ایستادگی است و این روحیه همچنان می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رسالت شهید پیام رسانی به جامعه و مومنین است که معنای آن این است که از هبچ تهدیدی نترسید و هیچ خوفی به دل راه ندهید و بدانید با ایستادگی و مقاومت دشمن شکست خورده و در ادامه نیز متحمل شکست های بیشتری خواهد شد.

سردار جعفری یادآور شد: همانگونه که تاکنون شاهد شکست استکبار در منطقه بوده ایم به لطف الهی در ادامه نیز شاهد این ذلت خواهیم بود و تهدیدات اقتصادی نیز با قناعت و بصیرت مردم به پایان می رسد.

وی گفت: حرکت‌های بسیج و سپاه در منطقه موجب ناراحتی دشمنان شده و همین بیداری و جبهه مقاومت که در یمن، سوریه، و عراق به واسطه انتقال پیام انقلاب اسلامی ایجاد شده، استکبار  را ناراحت کرده و دچار حرکت انفعالی شده است.

فرمانده سپاه پاسداران در خصوص پاسخ به تهدیدات دشمن یادآور شد: بسیاری از پاسخ هایمان غیررسانه ای و غیرعلنی و چراغ خاموش است اما شک نکنید همه پاسخ‌های ما برای دشمنان استکباری دردناک است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای آزادی مرزبانان گفت: پنج نفر آزاد شده اند. تروریست ها در صدد هستند تعدادی که اسیر هستند را با زندانیان خود معامله کنند اما پیگیر هستیم تا از طریق دولت پاکستان بتوانیم زمینه آزادی همه سربازان خود را فراهم کنیم.

سردار جعفری گفت: جمهوری اسلامی زیر بار هیچ حرف زور و شروط غیر منطقی تروریست ها نمی رود و با اقتدار کامل و با همکاری دولت پاکستان همه نیروهای نظامی خود را آزاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید