Performancing Metrics

تسریع عملیات اجرایی بازوی سوم تجارت ایران و ترکیه | اتاق خبر
کد خبر: 421107
تاریخ انتشار: 14 دی 1397 - 19:23
یک مقام مسئول عنوان کرد:
معاون حمل‌ و نقل وزارت راه و شهرسازی، برنامه عملیاتی توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای «رازی» ابلاغ شد.

 

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام آدم نژاد اظهار داشت: با توجه به تصمیم دو دولت جمهوری اسلامی ایران و ترکیه مبنی بر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور، به نظر می‌رسد باید اقدامات عملیاتی در حوزه پایانه‌های مرزی، زیرساخت‌های ریلی، جاده‌ای و حمل‌ونقل هوایی که نقش بسزایی در پیشبرد تصمیم دو دولت دارد، با سرعت و شدت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی، بر افزایش سرعت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ و نقل بین دو کشور تاکید دارد.   

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش زیرساخت باید عملیات اجرایی زیرساخت ۷ کیلومتر از مسیر تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به اتمام برسد و پس از دو ماه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، برای انجام عملیات روکش آسفالت اقدام نماید؛ همچنین در کنار توسعه، بهسازی مسیر شروع شود.

آدم نژاد ضمن تاکید بر آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه به محض مساعد شدن شرایط جوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال جاری مطالعات مربوط به نحوه عبور از رودخانه مجاور مسیر نیز تکمیل شود.  

معاون وزیر راه و شهرسازی تهیه نقشه راه توسعه پایانه مرزی رازی در دو بخش بار و مسافر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت منطقه برای توسعه تجارت از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای، جلسه‌ای با دعوت از صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌ونقل برگزار شود.

آدم‌نژاد یادآور شد: در راستای پیشرفت پروژه‌ها و تکمیل طرح‌ها می‌توان از مشارکت سرمایهگذاران نیز بهره جست و در مجموع باید از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید