Performancing Metrics

ایجاد مشکل برای صادارت و واردات با ناهماهنگی دستگاه‌های اقتصادی | اتاق خبر
کد خبر: 421595
تاریخ انتشار: 25 دی 1397 - 13:59
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌های اقتصادی دولتی کشور در آینده نزدیک هم صادرات و هم واردات به زمین خواهد خورد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پدرام سلطانی صبح امروز سه‌شنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، اعلام کرد: آنچه که در طول ماه‌های گذشته با آن روبه‌رو بوده‌ایم یک ناهماهنگی جدی میان بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است. متاسفانه ما به هرجا که سر می‌زنیم هر یک از طرفین می‌گویند که مشکل از طرف دیگری است و کسی مسئولیت قبول نمی‌کند.

وی تاکید کرد: اگر همین روال ادامه پیدا کند، بسیاری از اهداف اقتصادی کشور اجرایی نخواهد شد و مملکت به شش ماه دیگر هم نمی‌رسد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به کاهشی شدن آمار صادرات در ماه آذر، تاکید کرد: اگر مشکلات جدی موجود حل نشود، همین روال در زمستان نیز ادامه خواهد یافت و احتمالا روند صادرات ما به شکل نزولی پیگیری می‌شود. ما نیاز داریم که با یک نگاه واحد و مسئولیت‌پذیر لااقل دغدغه‌های ابتدایی فعالان اقتصادی برطرف شود.

در ادامه‌ این نشست اعضای اتاق بازرگانی در حضور نیره پیروزبخت – رئیس سازمان استاندارد – به خواسته‌های خود اشاره کردند و از وی در رابطه با آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی توضیح خواستند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید