Performancing Metrics

۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می شود | اتاق خبر
کد خبر: 421697
تاریخ انتشار: 27 دی 1397 - 18:19
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می شود و پرونده مسکن مهرهایی که معارض ندارند، تا پایان سال ۹۸ بسته خواهد شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه سفر به دماوند اظهار داشت: در این سفر مقرر شد، شهردار رودهن و مدیرکل راه و شهرسازی نماینده هایی برای برگزاری نشست های کارشناسی و حل مشکل موجود بر سر قیمت برخی اراضی تعیین کنند و این نشست ها برگزار شود و اگر مشکلاتی باقی ماند، یک جلسه با حضور فرماندار دماوند و نماینده مردم در مجلس در دفتر بنده این مشکلات بررسی و حل شود.

وی افزود: بحث آماده سازی زمین ها برای مسکن مهر رودهن، نیاز به احداث دیوار در برخی مناطق و دیگر خدماتی مانند فضای سبز و آموزشی و نیز کلانتری از مواردی است، که باید با همکاری شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی به انجام برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر عمده کار و مشکلات حل شده است، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد، که وظیفه ما حل آن است، رویکرد وزارت راه و شهرسازی این است، که از منابع وزارتخانه برای ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی کمک کنیم، در حالی که این امر در قانون نبود ولی ما مشاهده کردیم، که دولت از نظر مالی در تنگنا است و ما نیز زمین داریم و از محل فروش زمین و یا تهاتر با پیمانکار برای خدمات زیربنایی، روبنایی و آماده سازی محل و محوطه سازی و نیز تکمیل پروژه های باقی مانده اقدام کردیم و در لایحه ۹۸ نیز این امر را پیشنهاد دادیم، که با مساعدت نماینده های مجلس انجام شود.

وی افزود: بسیاری از کارها اگر انجام می شد، بهتر بود، اما این اقدامی است، که انجام شده است، بله بهتر بود، قبلا مطالعات کافی انجام می گرفت و بعد از آماده سازی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر آماده می شد، اما له هرحال انجام شده و ما در حال حاضر ۱۰ سال از عمر مسکن مهر را سپری کردیم و باید کار را با کمک یکدیگر جمع کرده و باقی مانده مشکلات حل شود.

مهرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا مردم نیز می بایست، مبالغی برای افزایش هزینه های مسکن مهر پرداخت کنند، گفت: بله، در پرداخت هزینه های اضافی نیاز است، که مردم نیز کمک کنند.

وی افزود: در دهه فجر ۴۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می شود و پرونده مسکن مهر در مواردی که معارض ندارند و در مراجع قضایی نیستند، تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید