Performancing Metrics

تشکل ها باید در ساختار اتاق نهایت هم افزایی را داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 422694
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397 - 14:48
فرهنگ رضایی سمیع کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌ بازرگانی تهران:
فرهنگ رضایی سمیع کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌ بازرگانی تهران گفت: هرتشکلی حتی زمانی که با هم در تضاد منافع هستند در ساختار اتاق باید به نهایت هم افزایی برسند تا باعث افزایش قدرت اتاق شود.

رضایی در گفتگو با «اتاق نیوز» در خصص اتاق هشتم اظهار داشت: با توجه به اینکه در وظایف اتاق بخش های مختلفی تعریف شده و این تشکل مسئولیت های متعددی برعهده دارد، توانست مطابق با این شرایط به بهترین نحو ممکن عمل کند و در بحث تشکل ها و جاهایی که نیاز بود از فعالان بخش خصوصی حمایت لازم را داشت.

وی افزود: به عنوان مثال در بحث های آموزشی و برقراری ارتباط مناسب با وزارت دارایی و سازمان تامین اجتماعی بسیار خوب عمل کرده و اتاق تهران می تواند یک الگوی مناسب رفتاری برای بسیاری از اتاق های دیگر باشد و با توجه به شرایطی که در این دوره شاهد بودیم از عملکرد اتاق بسیار راضی بودم .

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه اتاق در دوره هشتم در تمامی بخش هایی که میتوانست بسیار فعال عمل کرد، درخصوص اتاق نهم یادآور شد: یک واقعیت این است که ما اکنون در شرایط اقتصادی بسیار ویژه ای به سر می بریم و تمام ارکان اقتصادی کشور باید متناسب با جایگاه و توانشان کمک کنند تا این دوره پشت را سر بگذاریم و اتاق با معنای عام آن (اتاق ایران ) باید با توجه به جایگاه خود که همانا پارلمان بخش  خصوصی این بخش را بیشتر یاری رساند .

کاندیدای انتخابات اتاق‌ بازرگانی تهران دولت هم زمانیکه با بحران مواجه است و به سراغ بخش خصوصی می آید هم باید به پیشنهادات و خواست های این بخش عمل کند و درتصمیم گیری ها پای صحبت های فعالین این بخش بنشیند و در پیاده سازی ضوابط نقطه نظرات بخش خصوصی در نظر گرفته شود .

رضایی در خصوص برنامه های خود به عنوان کاندیدا در این دوره انتخاباتی گفت: من در هر حالت همراه اتاق هستم و با توجه به اینکه ما در تشکل های اتاق عضویت داریم، در هر صورت در این فضا هستیم و بر این باورم تمام کسانی که در یک تشکل هستند از اعضای تشکل ها گرفته تا هیات نمایندگان بر یک کشتی سوارند و باید به هم کمک کنند، تا به اهداف خود دست یابند و این امر نیازمند آن است که هم دلی و هم سویی بین این ارکان شکل گیرد .

کاندیدای انتخابات نهمین دوره اتاق‌ تهران با اشاره به اینکه هنوز بین ما آن باور درست تشکلی شکل نگرفته است، گفت: اتاق محل تجمع تشکل هاست ولی هنوز ما به آن نقطه تمرکز و هم سویی نرسیده ایم و این یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن پرداخته شود و هرتشکلی حتی زمانی که با هم در تضاد منافع هستند در ساختار اتاق به نهایت هم افزایی برسند تا باعث افزایش قدرت اتاق شود .

وی در خصوص ائتلاف منتخب خود اظهار داشت: تشکل اتحادیه سراسری شرکتهای فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی  از دوره قبل همکاری جدی با ائتلاف برای فردا داشت و براساس مذاکراتی که با هیات مدیره داشتیم و با توجه به رضایت از عملکرد اتاق در این دوره ، همچنان حمایت خود را از این تشکل ادامه می دهیم و در زمره حامیان ائتلاف برای فردا خواهیم بود .

نظرات
ADS
ADS
پربازدید