Performancing Metrics

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه خرداد ماه | اتاق خبر
کد خبر: 423075
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1397 - 16:02
وزیر نیرو خبر داد:
وزیر نیرو از توافق دو کشور ایران و روسیه در برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در آخرین هفته خرداد سال ۹۸ در تهران خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رضا اردکانیان شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه نشست یک روزه سوچی روسیه در گفت و گوی زنده تلویزیونی با اشاره به برگزاری ملاقات های دوجانبه رئیس جمهور اسلامی ایران و رئیس فدراسیون روسیه در این سفر، اظهار داشت: در این ملاقات دو جانبه، گزارش فعالیت ها و پیشرفت های حاصل شده توسط وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه به عنوان روسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، به روسای جمهور ارائه شد.

وزیر نیرو افزود: دو کشور ایران و روسیه در برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در آخرین هفته خرداد سال ۹۸ در تهران به توافق رسیدند. 

وی ادامه داد: در این سفر همچنین سایر زمینه های همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، توریسم و ... مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

وزیر نیرو ضمن اظهار امیدواری از پیوستن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا با تصویب مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گشایش قابل توجهی از حیث اشتغال و بازار کار برای محصولات صنوف مختلف ایران در کشورهای عضو این اتحادیه اقتصادی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید