Performancing Metrics

ذخیره‌سازی بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده | اتاق خبر
کد خبر: 424641
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1398 - 21:48
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد؛
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ذخیره‌سازی ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار لیتر انواع فرآورده در فروشندگی‌های روستایی و توزیع سوخت رایگان در مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی ستاد بحران پیش از رویداد سیل، بیش از ۳۶۰ هزار لیتر بنزین، بیش از ۵۶۰ هزار لیتر نفت سفید و بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر نفت‌گاز در فروشندگی‌های روستایی استان گلستان ذخیره‌سازی شده که کمک مؤثری برای تأمین کامل سوخت این مناطق بوده است.

وی همچنین با اشاره به استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا و ۲ نفتکش کوچک نفت‌گاز و همچنین توزیع ظرف‌های ۲۰ لیتری بنزین برای تأمین سوخت قایق‌ها و بالگردهای امدادی در این شهرستان ادامه داد: افزون بر این، سوخت رسانی در جوار پل خرمشهر و پل مرکزی و جایگاه توکلی منطقه شیرمحمدلی انجام می‌شود.

توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت رایگان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از ارائه بیش از ۵۰ هزار لیتر نفت گاز رایگان به تراکتورها و خودروهای امدادی و توزیع بیش از هزار لیتر بنزین رایگان میان قایق‌های امدادی و تأمین سوخت مورد نیاز بیش از ۵۵ فروند از بالگردهای امداد و نجات خبر داد و افزود: از ابتدای وقوع بحران در استان‌های سیل‌زده، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سوخت بالگردهای امدادی ارتش و سپاه را تأمین کرده و همچنین ۱۸۰ هزار کیلوگرم گاز مایع (پیک‌نیک) در بین خانوارها توزیع شده است.

موسوی‌خواه تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر کمبود سوخت دریافت نکرده‌ایم و حتی در حاشیه مناطقی نظیر پل خرمشهر، پل مرکزی، شهرک شیرمحمدلی و جایگاه توکلی شهرستان آق قلا نسبت به سوخت رسانی به مردم اقدام می‌شود.

وی همچنین تأمین سوخت دوم برای جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی با افت فشار گاز، ارسال نفت گاز به مرغداری‌های مناطق سیل‌زده و راه‌اندازی جایگاه‌هایی که تحت تأثیر سیل قرار گرفته بودند را از دیگر اقدام‌های این شرکت برای تأمین سوخت مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران عنوان کرد.

موسوی‌خواه تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در استان‌های شمالی و غرب کشور، همه مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین استان‌های همجوار و معین آماده‌باش هستند تا در صورت بروز بحران سریعاً تأسیسات تحت تأثیر قرار گرفته را به بهره‌برداری برسانند، همچنین سوخت کافی در فروشندگی‌های روستایی ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید