Performancing Metrics

بازگشایی راه‌های اصلی لرستان تا فردا | اتاق خبر
کد خبر: 425111
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1398 - 15:11
معاون وزیر راه خبر داد:
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه همه راه‌های شریانی لرستان تا روز آینده بازگشایی می‌شوند، گفت:راه‌های روستایی و فرعی طی یک هفته آینده با ایجاد راه موقت بازگشایی می شوند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالهاشم حسن نیا در خصوص اقدامات انجام شده برای بازگشایی راه‌ها در لرستان و مشخصاً برای شهر معمولان گفت: در حال حاضر مسیر فرعی از سمت آزادراه خرم آباد-پل زال به شهر پلدختر ایجاد شده است و شهر معمولان تا عصر پنجشنبه از طریق راه ارتباطی دیگری بازگشایی خواهد شد. در تلاش هستیم تا راه ارتباطی به معمولان را از طریق زمینی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تشکیل جلسه اولیه ای برای بررسی بحران و مشکلات استان لرستان به رئیس مجلس در فرودگاه خرم آباد، اعلام کرد: در خصوص بازگشایی راه‌های روستایی و تسریع در آن دستورات لازم توسط رئیس مجلس داده شده تا این مسیرها به زودی بازگشایی شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تلاش می‌کنیم تا کلیه راه‌های شریانی استان را طی روز آینده برقرار کنیم. راه‌های روستایی و راه‌های فرعی ظرف یک هفته آینده با ایجاد یک راه موقت بازگشایی خواهند شد.

وی با اعلام اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی با پتانسیل بخش خصوصی از ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات برای امدادرسانی به سیل زدگان لرستان و بازگشایی مسیرها در حال خدمات رسانی است برآورد اولیه خسارت به استان را ۲۵۰ میلیارد تومان تخمین زد.

حسن نیا تصریح کرد: همکاران ما در استان و سایر استان‌ها در حال تلاش هستند تا بتوانیم مشکلات این استان و به ویژه شهر معمولان را برطرف کنیم.

وی افزود: تخریب پل‌های بزرگ بسیار زیاد است. به دنبال آن هستیم تا با ایجاد پل‌های موقت راه‌های ارتباطی معمولان و شهرها و روستاهای بحرانی را برقرار کنیم. در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه لوله، باکس، قطعات بازسازی و پل‌های موقت را آورده ایم تا مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم.

حسن نیا از تخلیه تجهیزات موردنیاز برای ایجاد پل‌های موقت توسط ۱۰ دستگاه تریلی در امروز خبر داد و گفت: تمام سعی و کوشش ما این است تا با مساعدت و همکاری شرکت‌های ذی مدخل همچون شرکت ساخت بتوانیم مشکلات این منطقه را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید