Performancing Metrics

حق عضویت صرافان برای حضور در بازار متشکل ارزی ۲۵ میلیون تومان شد | اتاق خبر
کد خبر: 428390
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1398 - 12:11
مدیرعامل شرکت بازار متشکل ارزی از کاهش حق عضویت صرافان برای حضور در بازار متشکل ارزی به ۲۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۶۰ صرافی‌، حساب‌های بانکی مربوطه را نیز گشایش کرده‌اند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمود شکسته‌بند با اشاره به جلسه شب گذشته صاحب‌نظران، صرافان و اعضای هیأت مدیره بازار متشکل ارزی با رئیس کل بانک مرکزی گفت: این جلسه در مجموع به مسائل مرتبط با شرکت بازار متشکل ارزی پرداخت و آئین نامه‌ها و مقررات مرتبط با آن با حضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی شد.

مدیرعامل شرکت بازار متشکل ارزی افزود: بر اساس تصمیم جدیدی که در نتیجه تعامل بازار متشکل ارزی با صرافان صورت گرفت، حق عضویت صرافی‌ها برای حضور در این بازار، ۲۵ میلیون تومان تعیین شد تا صرافان بیشتری بتوانند در این بازار به فعالیت بپردازند؛ بر این اساس تقریباً همه صرافی‌ها می‌توانند عضو شوند، چراکه حق عضویت کاهش یافته و برخی صرافی‌هایی که گلایه داشتند به دلیل حق عضویت بالا امکان حضور ندارند، می‌توانند اکنون وارد شوند.

وی تصریح کرد: تصور ما بر این است که بین ۶۰ تا ۷۰ صرافی حتی حساب بانکی خود را نیز برای حضور در بازار متشکل ارزی باز کرده‌اند و مابقی نیز در حال گشایش و افتتاح حساب و تکمیل و تشکیل پرونده هستند.

شکسته‌بند ادامه داد: تمامی مقدمات برای اجرای آزمایشی بازار متشکل ارزی فراهم شده و امیدواریم به زودی بتوانیم شاهد راه‌اندازی این بازار باشیم؛ این احتمال البته وجود دارد که در اوایل تیر، این بازار آغاز به کار کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید