Performancing Metrics

گرانترین عرضه اولیه سال رقم خورد | اتاق خبر
کد خبر: 428452
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 20:11
با شروع فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پلی پرو پیلن جم در بورس تهران، هر سهم چهارمین شرکت تازه وارد سال با ۲,۲۵۰ تومان کشف قیمت شد که گرانترین سهم جدید محسوب می شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت پلی پرو پیلن جم در بورس تهران بعد از تمدید ۳۰ دقیقه ای زمان سفارش خرید، هر سهم آن با ۲,۲۵۰ تومان کشف قیمت شد. عرضه امروز شامل ۲۰۰ میلیون سهم «جم پیلن» با دامنه قیمت ۲۱۰۰ تا ۲۲۵۰ تومانی هر سهم بود که هر فرد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم، سهمیه داشت.

لازم به ذکر است، به دلیل استقبال متقاضیان، مقرر شده است تا به هر کد حداکثر ۴۴۶ سهم با نقدینگی حدود یک میلیون تومانی اختصاص پیدا کند؛ بنابراین در حالی که تا پیش از این رکورد بیشترین تعداد خریداران مربوط به عرضه اولیه «تاصیکو» در نهم اردیبشهت سال جاری با بیش از ۴۲۷ هزار نفر بود، با توجه به حضور بیش از ۴۴۸ هزار نفر در عرضه اولیه امروز، رکورد جدیدی ثبت شد.

«جم پیلن» که چهارشنبه جاری به دلیل برگزاری مجمع سالانه دوم تیر با توقف نماد روبرو می شود، عنوان گران‌ترین عرضه اولیه سال را به خود اختصاص داد. آخرین عرضه اولیه گران مربوط به پتروشیمی پارس با ۲,۴۰۰ تومان در ۲۰ تیر سال گذشته بود.

پیش از این سه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد و ژلاتین کپسول در سال جاری وارد بازار سهام شده اند و پلی پروپیلن جم چهارمین شرکتی بود که در سال جاری عرضه اولیه انجام داد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید