Performancing Metrics

لزوم نگاه کابینه ای به هیات رئیسه اتاق بازرگانی | اتاق خبر
کد خبر: 429178
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 15:08
عماد مردانی عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران اعلام کرد:
عماد مردانی عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران به «اتاق نیوز» گفت: نگاه ما به هیات رئیسه باید کابینه ای و به دور از قضاوت شخصی بوده و با تبعیت از این هیات از هرگونه دگر اندیشی پرهیز کنیم .

مردانی در گفتگو با «اتاق نیوز» به بیان اولویت های اتاق بازرگانی در دوره پیش رو پرداخت و اظهار داشت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی متشکل از وکلای مردم است و وکلای مردم در عرصه اقتصاد در این پارلمان بخش خصوصی حضور دارند و برای پیشرفت اقتصاد،باید موانع تولید و صادرات و توسعه اقتصاد را در کشور آگاهانه شناسایی کنند و بعد از آن به تصمیم گیران انتقال دهند .

عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران یادآور شد: اتاق برای انتقال پیام مردم به مسئولین ابزارهایی دارد که این ابرازها می تواند بسیار کارآمد باشد نگاهی که ما به هیات رئیسه داریم باید کابینه‌ای باشد تا از این طریق کشتی اقتصاد کشور با قدرت و شدت به سمت جلو حرکت کند .

وی ادامه داد: در هیات رئیسه این دوره برخی از نخبگان و افراد صاحب تجربه حضور دارند که دارای کارنامه خوبی در دوره پیش بوده اند که قطعا حضورشان در این دوره هم مثمر ثمر خواهد بود و وظیفه هیات نمایندگان هم قطعا کمک به هیات رئیسه فعلی و پرهیز از هرگونه دگر اندیشی است .

مردانی گفت: به عنوان عضو هیات نمایندگان و باتوجه به اینکه انتخابات براساس رای مردم صورت گرفته است وظیفه خود می دانم که با حمایت و پشتیبانی از رای و نظر هیات رئیسه در راستای پیشبرد اهداف یاری رسانم، اکنون در شرایط کنونی کشور در جنگ اقتصادی به سر میبرد و درهر جنگی سربازان را که در راس هرم قرار دارند حمایت می کنند در این جنگ سربازان ما همان تولید کنندگان و فعالین اقتصادی هستند و به همین سبب باید آنها را تقویت کنیم .

 

 

 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید