Performancing Metrics

مکان یابی ۷۳ درصد واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی | اتاق خبر
کد خبر: 429527
تاریخ انتشار: 20 تیر 1398 - 21:58
معاون وزیر شهرسازی خبر داد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از مجموع ۲۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۴۵ هزار واحد تاکنون مکان یابی و تعیین تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده در مرحله کارشناسی و دریافت مجوزهای لازم است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست هم اندیشی مدیران عامل شهرهای جدید اندیشه، پرند، پردیس، هشتگرد، امیرکبیر، بهارستان، فولادشهر، صدرا، سهند، عالیشهر و گلبهار که با محوریت ارائه گزارش شهرها از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر، برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و درآمد برگزار شد گفت: باید تلاش خود را برای برنامه اقدام ملی تولید در شهرها و مجموعه ستاد شرکت مادر، افزایش داده و با بالابردن شتاب عملیات اجرایی، این برنامه‌ها را هرچه سریع‌تر به نتیجه قابل قبولی برسانیم. از مجموع ۲۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۴۵ هزار واحد تاکنون مکان یابی و تعیین تکلیف شده و ۵۵ هزار واحد باقیمانده در مرحله کارشناسی و دریافت مجوزهای لازم است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید براینکه وزیر راه و شهرسازی نسبت به انجام اقدامات و پیشبرد اهداف در حوزه فروش اقساطی و برنامه اقدام ملی حساسیت بسیار بالایی دارد گفت: ما در بحث فروش اقساطی، ظرفیت بالایی داشته و باید هرچه سریعتر در این زمینه به نتیجه مشخص و اهداف تعیین شده برسیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه آغاز عملیات پروژه‌های ساخت در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را مهمترین بخش این برنامه دانست.

وی با تأکید براینکه افزایش تعداد پروژه‌های ساخت از مسائل ویژه در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید به شمار می‌رود گفت: همه قراردادهای مربوط به ساخت، باید تا هفته دولت، عملیاتی شده و به مرحله خوبی برسد، از این رو از تمامی شهرها انتظار داریم با دقت و تلاش لازم و برنامه ریزی مناسب این پروژه‌ها را به جایگاه قابل قبولی برسانند.

این مقام مسئول نحوه مواجهه با مردم و پیمانکاران را امری بسیار مهم در این حوزه دانست و گفت: نیروهایی که در صف اول برخورد با مردم هستند باید کاملاً توجیه شده و تمامی ناهماهنگی‌های موجود در سیستم مدیریت باید از میان برداشته شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید