Performancing Metrics

چرا تور لبنان و تور بالی پر فروش است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 434053
تاریخ انتشار: 28 مهر 1398 - 14:58
تور لبنان و تور بالی
تور لبنان و تور بالی از جمله تورهایی هستند که خدمات مربوط به آن توسط شرکت گردشگری و مسافربری بالی ارائه می شود.

تور لبنان و تور بالی از جمله تورهایی هستند که خدمات مربوط به آن توسط شرکت گردشگری و مسافربری بالی ارائه می شود. از این رو ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با تور لبنان و تور بالی بیشتر آشنا کنیم و مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور را در اختیار شما بگذاریم تا در سفر از دیدن آنها لذت ببرید.

آشنایی با تور لبنان

کشور لبنان که نام رسمی آن جمهوری لبنان می باشد، کشوری است که در غرب قاره آسیا و در کرانه شرقی دریای مدیترانه قرار گرفته است. بخش های عمده سرزمین لبنان از آب و هوایی مدیترانه ای برخوردار می باشد. البته بخش های ساحلی آن دارای زمستان سرد و بارانی و تابستان های گرم و شرجی است. مردم کشور لبنان تقریبا 60 سال است که به سمت شهرنشینی رفته اند از این رو بخش اعظمی از مردم کشور لبنان در شهر بیروت، که پایتخت این کشور می باشد، زندگی می کنند. استفاده از تور لبنان شرکت مسافربری همیشه سفر، راه حلی راحت و آسان برای سفر به این کشور می باشد.

جاذبه های گردشگری لبنان

از آنجایی که بیشتر مردم در شهر بیروت زندگی می کنند و این شهر مهمترین شهر کشور لبنان محسوب می شود، از این رو در اینجا قصد داریم شما را با مهمترین جاذبه های گردشگری بیروت در تور لبنان و تور بیروت آشنا کنیم.

  • صخره های روشه بیروت: صخره های روشه، صخره های کبوتر و صخره های عشق، همگی عنوان صخره هایی بسیار زیبا و دیدنی در شهر بیروت هستند که به عنوان نماد اصلی این شهر شناخته شده اند. صخره های عشق که امروزه مهمترین بخش در برنامه های بازدیدی تور لبنان و تور بیروت می باشد در بخش غربی این شهر قرار گرفته اند.
  • منطقه حریصا در شهر بیروت: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری لبنان در تور لبنان، منطقه تفریحی و گردشگری حریصا است که در بالای کوه و روبروی دریای مدیترانه واقع شده است. زیبایی های خارق العاده و آرامش بخش این منطقه گردشگری زبان به قدری است که زبان از وصف آن ناتوان است.
  • مسجد محمد امین بیروت: در مرکز شهر بیروت و در نزدیکی میدان شهدای آن، مسجدی با عنوان مسجد محمد امین واقع شده است که اکثر نمازگزاران آن سنی هستند. این مسجد در سال های بین 2002 تا 2007 توسط «رفیق حریری» که نخست وزیر سابق کشور لبنان بود، ساخته شد. این مسجد امروزه به یکی از مهمترین مراکز دیدنی در این شهر و در تور لبنان تبدیل شده است.
  • خیابان اشرفیه: اگر کمی در مورد لبنان و پایتخت آن مطالعه کنید، حتما متوجه خواهید شد که خیابان اشرفیه مهمترین و اصلی ترین خیابان شهر بیروت می باشد که موزه ملی بیروت در نزدیکی این خیابان واقع شده است.
  • کلیسا سنت جورج مارونی: بیشتر افرادی که قصد سفر با تور لبنان را دارند، علاقه مند هستند تا از این کلیسا که در میدان ساعت و در حوالی مسجد محمد امین قرار گرفته است، دیدن نمایند.

آشنایی با تور بالی

کشور اندونزی، کشوری تشکیل شده از چند جزیره می باشد که به همین دلیل به آن مجمع الجزایر اندونزی گفته می شود. جزیره بالی، یکی از جزیره های مجمع الجزایر اندونزی می باشد که امروزه به دلیل زیبایی های طبیعی و مسحور کننده خود به یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است که باعث رونق بسیار زیاد تور بالی در بیشتر شرکت های مسافربری شده است.

جاذبه های گردشگری بالی

مهمترین جاذبه های گردشگری بالی به شرح ذیل می باشند:

  • معبد تاناه لوط بالی: معبد تاناه لوط، یکی از نمادین ترین معبدها می باشد که در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی جزیره بالی قرار گرفته است. این معبد به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریا، چشم انداز بسیار زیبا و جذابی را برای خود به وجود آورده است که هر بازدید کننده ای را به خود جذب خواهد کرد. مردم بومی، این معبد را مهمترین معبد مذهبی خود به شمار می آورند.
  • معبد اولوواتو: از دیگر جاذبه های دیدنی جزیره بالی، معبد اولوواتو می باشد که به دلیل قرار گیری در بلندی های صخره ها، از شهرت بالایی برخوردار می باشد. طبق تحقیقاتی که باستان شناسان در این منطقه انجام داده اند، مشخص شده است که قدمت این معبد به قرن دهم میلادی مربوط می شود.
  • کوه باتور بالی: در سفر با تور بالی، کوه باتور، مهمترین منطقه ای است که بازدید از آن صورت می گیرد. در شهر بالی، روزانه افراد زیادی قبل از طلوع آفتاب به سمت قله این کوه حرکت کرده و مسیر 1700 متری آن را با هدف تماشای منظره بسیار زیبایی که در زمان طلوع آفتاب در قله این کوه به وجود می آید، طی می کنند.
  • مزرعه های پلکانی برنج در جزیره بالی: افرادی که علاقه مند به هنر عکاسی هستند به محض دیدن تصاویری از مزارع پلکانی برنج این جزیره، علاقه مند خواهد شد تا به این جزیره سفر کرده و زیبایی های خارق العاده این مزارع را از نزدیک مشاهده کرده و عکس های فوق العاده جذابی را بگیرند.
  • پارک آبی واتربوم بالی: در زمان سفر به بالی، افرادی که علاقه زیادی دارند تا به مکان های تفریحی و سرگرمی بروند، بدون شک پارک آبی واتربوم یکی از بهترین گزینه ها برای آنها می باشد تا بتوانند به همراه خانواده خود یک روز کاملا سرگرم کننده ای را سپری نمایند. استخرها، سرسره های آبی و رودخانه های قرار گرفته در این پارک آبی از هیجان انگیزترین تفریحات مورد علاقه کودکان می باشند.
  • معبد تیرتا امپول: این معبد که قدمت آن به سال 960 میلادی برمی گردد در جنگل های استوایی واقع در مرکز بالی قرار گرفته است که بهترین مکان برای آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به تماشای مراسم های دینی و مذهبی دارند.

هزینه تور بالی

همانطور که می دانید برای سفر به کشور اندونزی و جزیره بالی، نیاز به اخذ ویزا وجود دارد که این عامل به نوبه خود باعث افزایش هزینه تور بالی خواهد شد. استفاده از خدمات تور بالی شرکت گردشگری همیشه سفر باعث می شود تا کلیه اقدامات مورد نیاز برای سفر به این کشور، مانند اخذ ویزا، رزرو هتل و خرید بلیط توسط همین شرکت انجام شود و افراد بتوانند با خیال راحت به فکر لذت بردن از سفر خود باشند و برای آن برنامه ریزی نمایند.

هزینه تور لبنان

آژانس های مسافربری و گردشگری با توجه به مدت اقامت، نوع هتل و نوع ایرلاین، قیمت های متنوعی را برای تورهای لبنان خود در نظر می گیرند.
برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید