Performancing Metrics

دلیل توقف ساخت پلاسکو | اتاق خبر
کد خبر: 435614
تاریخ انتشار: 5 آذر 1398 - 21:46
پس از اعلام خبری از سوی شهردار منطقه ۱۲ تهران مبنی بر توقف ساخت ساختمان پلاسکو در پی عدم دریافت پروانه ساخت و ساز، رئیس شورای ساختمان پلاسکو گفت: این اقدام شهرداری هیچ ربطی به مجوز ندارد و آن‌ها به دنبال اخذ عوارضی هستند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از ظهر امروز، علی محمد سعادتی -شهردار منطقه ۱۲- از توقف ساخت ساختمان پلاسکو در پی عدم دریافت پروانه ساخت و ساز خبر داد.

این در حالی است که علیرضا تهرانی -رئیس شورای پلاسکو- در این باره گفت: این تصمیم شهرداری هیچ ربطی به مجوز یا پروانه ساخت و ساز ندارد چرا که براساس مصوبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران، توافق‌نامه بنیاد مستضعفان شهرداری تهران و مصوبات و دستور العمل‌های ابلاغ شده از سوی دستگاه‌های متولی دیگر ساخت ساختمان پلاسکو مجوز داشته است.

وی افزود: در شرایطی که کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو از قوت گرفتن مراحل ساخت و ساز ساختمان پلاسکو امیدوار شده بودند با توقف این پروژه دوباره ناامیدی به زندگی آن ها برگشت و اساسا  این که شهرداری شبانه جلوی ساخت پلاسکو را بگیرد، درست نیست.

رئیس شورای پلاسکو ادامه داد: در شرایطی شهرداری منطقه ۱۲ تهران مدعی دریافت عوارض از پلاسکو است که براساس مصوبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران مورخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساخت و ساز قسمت تخریب شده پلاسکو به صورت رایگان تصویب شده است و چنین اقداماتی از سوی شهرداری تهران دارای پیامدها و عواقبی است که مسئولیت آن بر عهده مسوولان شهری است.

انتهای پیام/

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید