Performancing Metrics

رکوردشکنی در خرید سهام عرضه اولیه | اتاق خبر
کد خبر: 439419
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1398 - 18:49
مدیرعامل فرابورس خبر داد
مدیرعامل شرکت فرابورس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی شهید تندگویان اظهار کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این عرضه اولیه شرکت کرده‌اند که یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی هامونی در مراسم عرضه اولیه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با بیان این‌که ۹.۵ درصد سهام پتروشیمی تندگویان امروز عرضه شده است، گفت: در این عرضه اولیه سهمیه جدایی برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌ایم. به طور کلی ۸۰۰ میلیارد تومان برای عموم مردم و ۲۰۰ میلیارد تومان برای صندوق‌های سرمایه‌ گذاری در نظر گرفته شده است که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مذکور برای ۸۰۰ میلیارد تومان ثبت تقاضا کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت فرابورس، ثبت عرضه در ساعت ۱۳:۱۵ امروز پایان یافت و پس از آن وارد مرحله‌ عرضه و تخصیص خواهیم شد.

عرضه سهام آریاساسول تا پایان سال

در ادامه‌ مراسم جعفر ربیعی - مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس - با تاکید بر این‌که در این هلدینگ سیاست عرضه شرکت‌های تابعه هلدینگ در بورس در حال اجراست، اظهار کرد: تعداد شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس که در بورس حضور دارند به شش شرکت رسیده است.

وی از عرضه سهام آریاساسول تا پایان سال خبر داد و افزود: همچنین سهام شرکت پتروشیمی ارومیه تا اوایل سال آینده در بورس عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، پتروشیمی تندگویان شانزدهمین عرضه اولیه بود که در فرابورس انجام شد. دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۴۰۰۰ ریال تا مبلغ ۴۳۸۰ ریال و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۳۰۰۰ سهم است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید