Performancing Metrics

تمدید خودکار کارت‌های بازرگانی تا پایان اردیبهشت | اتاق خبر
کد خبر: 440403
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1399 - 19:18
با موافقت وزارت صمت، کارت‌های بازرگانی در اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به شکل خودکار تا پایان اردیبهشت تمدید شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی ایران، این اتاق پس از درخواست خود در اسفند ماه، بار دیگر از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست تمدید خودکار کارت‌های بازرگانی را کرده که با موافقت این وزارتخانه مواجه شده است.

به این ترتیب صاحبان کارت‌های بازرگانی در اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، نیاز به حضور فیزیکی برای تمدید کارت‌هایشان ندارند و این کارت‌ها به شکل خودکار تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده‌اند.

حسین مدرس خیابانی - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت - طی نامه ای به روسای سازمان های توسعه تجارت در سراسر کشور اعلام کرد که بنابر درخواست مجدد اتاق بازرگانی ایران با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اعتبار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آن‌ها از اول فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت است تا پایان اردیبهشت ۹۹ به طور خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

پیش از این در اسفند ماه سال گذشته نیز اتاق بازرگانی ایران از وزارت صمت خواسته بود کارت‌های بازرگانی که تاریخ اعتبارشان از اول تا پایان فرودین ماه سال ۱۳۹۹ تمام می‌شود، بدون حضور فیزیکی تا پایان فروردین تمدید شوند که این درخواست نیز با موافقت وزارت صمت مواجه شد.

پس از شیوع کرونا در ایران، اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران اعلام کرده اند که تمام اجلاس، همایش‌ها و برنامه‌های حضوری خود را لغو کرده اند و تنها جلسات به منظور پیگیری حمایت‌های لازم برای غلبه بر کرونا تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید